Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak prawidłowej synchronizacji muzyki,między MacBookiem, a Iphonem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Makiwara

Makiwara
  • 22 postów
  • SkądŁódź

Napisano 28 maja 2022 - 18:44

Cześć, 

 

po zakupie MacBooka usiadłem w końcu do synchronizowania mojej biblioteki muzycznej, którą fizycznie trzymam na Iphonie. Wcześniej korzystałem z iTunes korzystając jeszcze z ultraboska na Windowsie, teraz przechodząc już na aplikację Muzyka bezpośrednio skorelowaną z całym systemem ze stajni nadgryzionego jabłka myślałem, że wszystko pójdzie gładko i przyjemnie. Nic bardziej mylnego. Niestety część utworów nie chciało się zsynchronizować, pomiędzy tymi dwoma urządzeniami od Apple i finalnie nie mam dostępu do nich, ani na MacBooku, ani na Iphonie. Mam nadzieję, że dobrze postać rzeczy odda załączony screen:

gif.gif  Zrzut ekranu 2022-02-25 o 15.17.00.png 

  299,7 KB   0 Ilość pobrań

i teraz pytania:
1. Najważniejsze, jak rozwiązać ów problem?

2. Z czego wynika?

3. Jak unikać go w przyszłość?

 

Nadmienię, że oprócz korzystania z muzyki w formie streamingu poprzez Sportify czy Apple Music, lubię mieć muzykę ww pamięci Iphone'a aby w miejscach, gdzie z dostępem do internetu bywa różnie, móc zawsze skorzystać z pamięci telefonu, niemniej wystarczy, że odłączę się od sieci Wifi/pakiet danych i od razu utwory z biblioteki się "wyszarzają" i dopiero przywrócenie dostępu do Internetu powoduje ich "powrót". 

Załączone pliki


MacBook Air 13" M1, iPhone 11, AppleWatch 5


#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 546 postów
  • Płeć:

Napisano 28 maja 2022 - 23:07

To korzystasz z synchronizacji przez Findera na macOS czy z Apple Music? Bo to się zasadniczo wyklucza.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Makiwara

Makiwara
  • 22 postów
  • SkądŁódź

Napisano 30 maja 2022 - 20:30

To korzystasz z synchronizacji przez Findera na macOS czy z Apple Music? Bo to się zasadniczo wyklucza.

Jest to jakiś trop widzę, niemniej możesz mi coś więcej napisać, podrzucić jakiś link/artykuł/poradnik, resztę już sam ogarnę 


MacBook Air 13" M1, iPhone 11, AppleWatch 5


#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 546 postów
  • Płeć:

Napisano 30 maja 2022 - 20:49

Podstawowe pytanie: czy korzystasz z Apple Music?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 Makiwara

Makiwara
  • 22 postów
  • SkądŁódź

Napisano 30 maja 2022 - 20:57

Podstawowe pytanie: czy korzystasz z Apple Music?

Tak, od dłuższego czasu korzystam z AM, przechodząc ze Spotify 


MacBook Air 13" M1, iPhone 11, AppleWatch 5


#6 winmaciek

winmaciek
  • 6 546 postów
  • Płeć:

Napisano 30 maja 2022 - 23:03

Dobrze. To ważna informacja. Jeśli masz Apple Music, to jednym kontem logujesz się w Muzyce na macOS i iOS. Na obu urządzeniach włączasz bibliotekę iCloud. Będziesz mieć to samo na komputerze i na telefonie. Jeśli chcesz dodać muzykę spoza katalogu Apple Music, to na komputerze dodajesz do biblioteki pliki (albo wkładasz płytę i pozwalasz programowi zgrać utwory). Muzyka wykona upload nowej muzyki do iCloud i będziesz mógł wtedy jej sobie słuchać na iPhonie. 

W tym scenariuszu nie zarządza się niczym z poziomu komputera jeśli chodzi o dostępność rzeczy na iPhonie. Dostępne jest wszystko, pod warunkiem, że jest dostęp do internetu. Jeśli chcesz mieć kopię lokalną utworów, to pobierasz je sobie z poziomu telefonu. 

Pytania?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#7 Makiwara

Makiwara
  • 22 postów
  • SkądŁódź

Napisano 01 czerwca 2022 - 11:18

Zrobiłem to co napisałeś, albo wydaje mi się, że tak zrobiłem i od wczorajszego wieczoru w AM mam komunikat: Synchronizuję Twoją bibliotekę (nie chce mi załączyć screen shoot'a) 


MacBook Air 13" M1, iPhone 11, AppleWatch 5


#8 winmaciek

winmaciek
  • 6 546 postów
  • Płeć:

Napisano 01 czerwca 2022 - 12:10

Na komputerze czy w telefonie?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#9 Makiwara

Makiwara
  • 22 postów
  • SkądŁódź

Napisano 01 czerwca 2022 - 14:10

Telefonie 


MacBook Air 13" M1, iPhone 11, AppleWatch 5


#10 winmaciek

winmaciek
  • 6 546 postów
  • Płeć:

Napisano 01 czerwca 2022 - 14:22

Dobre Wi-Fi, ładowarka i zostawić to w spokoju. Ewentualnie wyłączyć i włączyć w ustawieniach. Na komputerze wszystko jest ogarnięte, nic się nie mieli, nie wysyła, nie ma żadnych błędów?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#11 Makiwara

Makiwara
  • 22 postów
  • SkądŁódź

Napisano 01 czerwca 2022 - 17:01

Niby się skończyło, niemniej efekt jest mizerny. Przykład bez pobrania 2 utwory dostępne po Wifi, po pobraniu również. Taki sam komunikat się pojawia jak w pierwszym poście na dołączonej miniaturze.


MacBook Air 13" M1, iPhone 11, AppleWatch 5


#12 winmaciek

winmaciek
  • 6 546 postów
  • Płeć:

Napisano 01 czerwca 2022 - 17:09

Problem jest z utworami z katalogu Apple Music czy wgrywanymi własnoręcznie?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#13 Makiwara

Makiwara
  • 22 postów
  • SkądŁódź

Napisano 01 czerwca 2022 - 17:16

Opcja numer dwa, na poprzednim Iphonie, kiedy korzystałem jeszcze ze Spotify, problem nie występował. 


MacBook Air 13" M1, iPhone 11, AppleWatch 5





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych