Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Blokada aktywacji po usunięciu swojego iClouda?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 grobla95

grobla95
  • 24 postów

Napisano 25 maja 2022 - 20:10

Cześć, posiadam Ipada Air. Jestem w jego posiadaniu od 3 lat, kupiłem go od osoby trzeciej. Miałem w nim zalogowane konto icloud, włączone find my phone itd. Wszystko działało idealnie i nie było żadnych problemów. Dzisiaj postanowiłem go wyzerować przed sprzedażą, wylogowałem więc swoje konto iCloud usuwając Find My Phone przed zerowaniem, wpisałem przed nim swoj Apple ID i hasło i wszystko ładnie poszło. Dostałem potwierdzenie na maila od Apple "Find My iPhone has been disabled on iPad". Próbując go włączyć po wyzerowaniu wyskoczyła blokada aktywacji, tyle że nie jest ona na moje dane. Nie jest pokazany mail, tylko pierwsze i ostatnie cyfry numeru telefonu (chyba numer z UK bo jakiś taki długi). Próbowałem jeszcze zalogować sie na komputerze do iclouda, ale tam w urządzeniach nie ma już tego ipada. O co tu w ogole chodzi? Przecież ostatnia blokada była na mój Apple ID i zerowałem tego Ipada po zakupie bez problemu i dodałem swoje konto. Ktoś wie co się wydarzyło i czy jest szansa na uratowanie tego?



#2 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 25 maja 2022 - 20:34

A masz dowód zakupu ze sklepu gdzie był kupiony? Wtedy można zawsze usunąć blokadę.
Najpewniej stary właściciel wylogował się tylko z icloud (dlatego mogłeś się zalogować na własne dane) jak sprzedawał a nie zresetował urządzenia ani nie usunął go ze swojego konta icloud. Na pewno go resetowałeś po zakupie? Czy tylko usunąłeś jakieś dane?Jak nie masz kontaktu do gościa albo dowodu zakupu nic nie zrobisz. Masz nieużywalny złom.

Użytkownik Regiss edytował ten post 25 maja 2022 - 20:39

iPhone 15 Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych