Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mikrofon- brak dźwięku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 rene88

rene88
  • 3 postów

Napisano 23 maja 2022 - 10:09

Witam, 

telefon Iphone XS Max, od rana występuje u mnie problem z rozmowami, a konkretnie z mikrofonem) nikt mnie nie słyszy w normalnej rozmowie telefonicznej. ( W rozmowie Facetime, Whatsapp działa normalnie) Mikrofon normalnie nagrywa dźwięki w video czy dyktafonie, Siri reaguje na komendy. 

Jedyny problem to niedziałający mikrofon podczas zwykłego połączenia. 

(Wyłączałem i włączałem telefon, wyłączałem blutooth, zaktualizowałem IOS, na razie czekam z przywróceniem do ustawień fabrycznych)

 

Proszę o pomoc?   

PS. czy może to być awaria związana z kartą sim? ( skoro dzwonienie przez internet- facetime, whatsapp czy facebook działa normalnie ) ?



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 736 postów
  • Płeć:

Napisano 23 maja 2022 - 11:26

W iPhonie jest kilka mikrofonów i inne mogą być wykorzystywane do rozmów online, a inne do telefonowania. Ja bym podłączył słuchawki (obojętnie jakie, byle z mikrofonem, mogą być EarPods nawet) i sprawdził, czy wtedy też jest źle podczas dzwonienia. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 rene88

rene88
  • 3 postów

Napisano 23 maja 2022 - 12:17

W iPhonie jest kilka mikrofonów i inne mogą być wykorzystywane do rozmów online, a inne do telefonowania. Ja bym podłączył słuchawki (obojętnie jakie, byle z mikrofonem, mogą być EarPods nawet) i sprawdził, czy wtedy też jest źle podczas dzwonienia. 

spróbuje jak wrócę z pracy, ale z tego co czytałem mikrofon dolny który jest odpowiedzialny za rozmowy jest również wykorzystywany przy rozmowach typu whatsapp, dyktafon czy komendy Siri i tu nie ma żadnego problemu. 



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 736 postów
  • Płeć:

Napisano 23 maja 2022 - 13:54

Niby tak, ale system to jednak trochę inaczej może traktować. Ja na przykład miałem taką sytuację, że w CarPlay w samochodzie połączenia telefoniczne działały idealnie, a te przez FaceTime czy innego Telegrama to była jedna wielka lipa. Nie to samo, ale widać o co chodzi.
Także dla lepszego obrazu sytuacji warto by było to przetestować.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 rene88

rene88
  • 3 postów

Napisano 24 maja 2022 - 08:33

1. Telefon przy dzwonieniu przez Wi-Fi Calling normalnie działał, wszystko było okej.

2. Serwis Apple zrobił diagnostykę która nic nie wykazała.

3. Udałem się do salonu Play celem wyrobienia duplikatu- kartę wyrobiłem już jest aktywna, ale dalej nie słychać mnie w zwykłej rozmowie. 

4. Przy korzystaniu z słuchawek jest tak samo 

Wychodzi na to że musi być to błąd albo dalej związany z kartą sim, albo z softem telefonu ? 



#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 24 maja 2022 - 12:48

Odtwórz to oprogramowanie przy pomocy komputera, a jak to nie pomoże to masz zepsuty mikrofon albo układ audio na płycie głównej.


  • winmaciek lubi to

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych