Cześć,
w skrócie telefon na rękojmi w x-kom.
Pacjent - iPhone XS 256gb, 3 miesiące temu kontakt z wodą, bez większych problemów tylko awaria FaceID, wczoraj po ulewie (trochę zmókł, musiałem zadzwonić w deszczu) po wysuszeniu działał 30 minut, potem przesttał działać, wpadł w bootloop. Wskaźnik zmoczenia w tacce SIM biały. Po miłej rozmowie z panem z infolinii x-kom usłyszałem, że nie ma mowy o naprawie na rękojmii i odzyskaniu danych (zapełnione 256gb....
). Co myślicie o całej sprawie? Telefon nigdy ze mną nie pływał ani nic. Sytuacja sprzed 3 miesięcy to upadek do zlewu, wczoraj tylko był chwile w mokrym ubraniu i troche na niego popadał deszcz. X-Kom reklamował telefon jako wodoszczelny (https://www.x-kom.pl/p/449090-smartfon-telefon-apple-iphone-xs-64gb-gold.html).