Witam,
Mój iPad Pro 9,7" po kilku latach użytkowania drastycznie skrócił swój czas pracy na baterii (z 6 godzin do 2). Postanowiłem zgłosić się do serwisu i tutaj niestety zaczęły się problemy:
# 1
Na stronie Apple znalazłem informacje o możliwości wymiany baterii po gwarancji w cenie 459 zł: https://support.apple.com/pl-pl/ipad/repair/service
Stary wątek na forum (https://myapple.pl/forums/topic/343097-ipad-air-2-wymiana-baterii/) potwierdza taką możliwość i wyjaśnia, że tak naprawdę wymieniane jest całe urządzenie na refurba.
Niestety na infolinią Apple dowiedziałem się, że nie można oddać urządzenia (kupionego na apple.pl) bezpośrednio do nich i należy kontaktować się z autoryzowanym sprzedawcą.
# 2
W salonie iSpot zaproponowano mi, że jedynie wymianę całe urządzenie za 2039 zł (https://ispot.pl/img/uploads/Pliki_pdf/Serwis/1_Wymiana_calego_urzadzenia_28_12_2021.pdf).
# 3
W salonie Cortland powiedziano mi, tak starego modelu już nie serwisują.
Czy jest jakaś możliwość wymiany baterii (/urządzenia) przez autoryzowany serwis za 459 zł (czyli w cenie podanej na apple.pl)?
Chyba zostają mi tylko nieoficjalne serwisy...