Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zresetowane Cykle Baterii w Macbooku?


Najlepsza odpowiedź dizze , 15 maja 2022 - 13:50

Super dzięki wielkie! Czyli wychodzi na to, że sprzedający po prostu nie wiedział, że bateria była wymieniona. Generalnie wszystko się składa w jedną całość bo sprzedający sprzedał laptopa od razu po serwisie (jeszcze miał naklejki serwisowe) więc pewnie nie logował się już potem na niego na żadne konto, że by sprawdzić baterię.

 

Temat do zamknięcia dzięki wielkie Panowie! 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 dizze

dizze
  • 9 postów

Napisano 15 maja 2022 - 10:38

Posiadam Macbooka Pro 2020 r. i9 16GB, komputer kupiłem używany niedawno. Urządzenie jest objęte ochroną Apple Car jeszcze chyba przez rok.

 

Pierwszy problem, który mnie mocno zastanawia to fakt, że jak kupowałem komputer to sprzedający wysyłał mi screena, że liczba cykli o ile pamiętam wynosi ok. 250. Moje zdziwienie pojawiło się po podpięciu mojego konta apple po wcześniejszym wyczyszczeniu wszystkich danych, i gdy sprawdzłem stan baterii okazało się, że liczba cykli się zresetowała (aktualnie wyświetla mi się 6 cykli). Czy jest to mozliwe, że po wyczyszczeniu danych i po zmianie konta Apple, macbook zresetował liczbę cykli baterii czy po prostu bateria została jakoś jednak wymieniona? Da się to jakoś zweryfkować?

 

Załączone pliki



#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 884 postów
  • Płeć:

Napisano 15 maja 2022 - 10:42

sprzedający wysyłał mi screena, że liczba cykli o ile pamiętam wynosi ok. 250. 

A masz na tym screenie od sprzedawcy nr seryjny baterii, żeby porównać z tym ze screena, który sam zrobiłeś?



#3 dizze

dizze
  • 9 postów

Napisano 15 maja 2022 - 11:37

Kurde przejrzałem cała historię i nie umiem dojść do archiwalnej akcji na allegro, a na OLX linki nie działają do archiwalnych aukcji. Jeśli będzie trzeba to napiszę do sprzedającego o podesłanie screenów i może przy okazji dopytam w czym może być problem, ale wolałem na razie tego uniknąc i znaleźć tutaj ewentualną odpowiedź. Jedynie mam na mailu fakturę zakupu (iDream) i fakturę z naprawy laptopa też w iDreamie.

Jedyna poszlaka jest taka, że laptop miał naprawiany top case i display bo był  jakiś mały problem z podświetlaniem (ale to akurat uznałem za plus oferowanego produktu), ale w opisie zgłoszenia ze strony klienta w "Zgłaszane problemy" oprócz problemu z TopCase i Displaem było napisane również "Bateria krótko trzyma na baterii" i w opisie naprawy ze strony serwisu nie było napisane, że bateria została wymieniona. Klient po prostu powiedział, że wpisał problem z baterią bo "a nuż ją wymienią na nówkę", no ale nie wymienili.

Co do samej baterii ciężko mi powiedzieć czy trzyma dobrze bo samego maca używam od niedawna. Dzisiaj rano miałem ok. godz 10 rano 93% baterii i o 12:30 po 45 min w Final Cucie, a reszta normalne użytkowanie internetu mam 35%. Mogę w któryś dzień otworzyć Macbooka na samym wyświetlaczu i zobaczyć ile mi trzyma - chyba będzie najbardziej obiektywnie. 



#4 Tomeku

Tomeku
  • 53 postów

Napisano 15 maja 2022 - 11:48

Wymiana TopCase w MacBooku wiąże się z wymianą klawiatury i baterii stąd pewnie ta rozbieżność w cyklach ładowania.

#5 Blue

Blue
  • 554 postów
  • SkądPoznań, Warszawa, Murcia ES

Napisano 15 maja 2022 - 12:26

No to masz w zasadzie nowy laptop, nic tylko się cieszyć :) Swoją 15tkę (2017) sprzedałem też jako nowy w sumie, klawiatura padła to wymienili razem z baterią i touchpadem. Nie musiałem czyścić :)



#6 dizze

dizze
  • 9 postów

Napisano 15 maja 2022 - 13:50   Najlepsza odpowiedź

Super dzięki wielkie! Czyli wychodzi na to, że sprzedający po prostu nie wiedział, że bateria była wymieniona. Generalnie wszystko się składa w jedną całość bo sprzedający sprzedał laptopa od razu po serwisie (jeszcze miał naklejki serwisowe) więc pewnie nie logował się już potem na niego na żadne konto, że by sprawdzić baterię.

 

Temat do zamknięcia dzięki wielkie Panowie! 



#7 winmaciek

winmaciek
  • 6 743 postów
  • Płeć:

Napisano 15 maja 2022 - 14:53

Skoro tak, to cieszę się, że udało się rozwiązać zagadkę i wedle życzenia zamykam temat. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych