Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Błąd folder z pytajnikiem - support.apple.com/mac/startup


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Michał Kostrzewa

Michał Kostrzewa
  • 1 postów

Napisano 11 maja 2022 - 17:43

Drodzy użytkownicy forum, 

 

bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu lub podpowiedzeniu co mam zrobić. Mam problem z moim macbookiem pro (2017r, 128 ssd, 8 gb ram, procesor intel i5). 

 

Na codzień normalnie pracuje na komputerze i nic się nie dzieje, ale od pewnego czasu (sporadycznie), kiedy skończę pracować, zamknę monitor i po jakimś czasie wrócę do komputera, to po otwarciu monitora widzę czarny ekran, a po chwili wyświetla się migający folder z pytajnikiem i komunikat "support.apple.com/mac/startup". 

 

Jedynym sposobem na włączenie komputera jest wywołanie przywracania systemu (cmd + r + power), uruchamia się logowanie do wifi (nie da się tego pominąć) trzeba poczekać pare minut, otwiera się przywracanie systemu i wystarczy nacisnąć uruchom ponownie i wtedy startuje normalnie jak by nigdy nic. (sam reset komputera przez przycisk power nie pomaga). 

 

Błąd może się pojawić jutro a może za tydzień ale zaczął się pojawiać i jest to bardzo irytujące. Jedyną zależność, którą zauważyłem to (lecz może być mylna), że błąd pojawia się po zostawieniu komputera pod ładowaniem. Czasami mu wariują wiatraki, jak jest pod ładowaniem i zamkniętym monitorem.  Poniżej cykle baterii: 

 

Informacje o stanie:
  Liczba cykli: 705
  Stan: Normalny
 
Format komputera i reset pamięci nvram nie pomógł :( 
 
Bardzo proszę Was o pomoc, może ktoś się już z tym spotkał i ma sposób na rozwiązanie problemu. 
 
Z góry bardzo dziękuje. 
 
 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych