Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Komunikat "nie można zweryfikować tożsamości serwera" po aktualizacji systemu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 mindofjulia

mindofjulia
  • 24 postów

Napisano 10 maja 2022 - 10:48

Cześć!

Kilka dni temu zaktualizowałam system na swoim iPhone 11 Pro Max do najnowszego. Od tego momentu bardzo często w różnych sytuacjach wyświetla mi się komunikat taki, jak na załączonym zrzucie ekranu. Nie wiem jak rozwiązać problem, bo poza kliknięciem "anuluj" nie ma innej opcji, a po wejściu w szczegóły są tylko jakieś cyfry/literki/kody.

Fitness24seven to aplikacja, z której korzystałam jakieś 5-6 lat temu, kiedy uczęszczałam na tą siłownię. Kiedy skończyłam swoją przygodę z siłownią aplikacje usunęłam, i przez te kilka lat w ogóle do niej nie wracałam, stąd dziwi mnie nagły komunikat związany właśnie z tą aplikacją. Czy ktoś może mi poradzić co z tym zrobić? :)



#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 819 postów
  • Płeć:

Napisano 10 maja 2022 - 10:56

Nie widzę załącznika. I pokaż te szczegóły z cyframi/kodami.


Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 10 maja 2022 - 10:57


#3 mindofjulia

mindofjulia
  • 24 postów

Napisano 10 maja 2022 - 12:24

Oj, przepraszam, faktycznie załącznik nie dodał się. Już nadrabiam + dodam co wyświetla się po wejściu w "szczegóły", w dwóch częściach, bo nie wszystko chce się na raz załączyć

EDIT:

Niestety, nie mogę dodać więcej załączników, wielkość plików nadal jest za duża, chociaż już mocno je zmniejszyłam. Po wejściu w szczegóły najpierw są informacje nt. nazwy podmiotu, kraju, numeru seryjnego, danych klucza publicznego, ID klucza itp. chętnie podeślę te screeny, tylko nie wiem gdzie mogłabym to zrobić, skoro tutaj nie mogę :(

Załączone pliki


Użytkownik mindofjulia edytował ten post 10 maja 2022 - 12:35


#4 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 819 postów
  • Płeć:

Napisano 10 maja 2022 - 12:41

Wrzuć je na jakikolwiek zewnętrzny serwis i podlinkuj tutaj. Ja na ogół używam do tego celu imgur.com.

A tę ich aplikację pobrałaś normalnie z App Store, czy musiałaś zainstalować jakieś certyfikaty dewelopera?

Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 10 maja 2022 - 12:44


#5 winmaciek

winmaciek
  • 6 666 postów
  • Płeć:

Napisano 10 maja 2022 - 12:45

1. Fotki zalecam dodawać przez jakieś narzędzie typu Imgur. Alb udostępnić przez iCloud (ale wtedy widać imię i nazwisko, także nie każdy musi to lubić). 

2. Z komunikatu wynika, że wygasł certyfikat powiązany z subdomeną "boka" na serwerze siłowni. 

3. Nie ma to nic wspólnego z aktualizacją systemu. 

4. Czy masz:

– jakieś profile konfiguracji;

– konta mailowe/kalendarza/notatek (powiązane z tą domeną)?

5. Ja bym spróbował w aplikacji Ustawienia przejść do sekcji Safari i następnie w zaawansowanych wywalić dane tej witryny. Może to jest z tym związane. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#6 mindofjulia

mindofjulia
  • 24 postów

Napisano 10 maja 2022 - 19:07

Dziękuję! Podsyłam więc link do kolejnych zrzutów ekranu: https://imgur.com/a/CT9f2RT :)

 

 

Wrzuć je na jakikolwiek zewnętrzny serwis i podlinkuj tutaj. Ja na ogół używam do tego celu imgur.com.

A tę ich aplikację pobrałaś normalnie z App Store, czy musiałaś zainstalować jakieś certyfikaty dewelopera?

Pobierałam z AppStore. Dodatkowo prawdę mówiąc nawet nie wiem czy ta aplikacja jeszcze funkcjonuje, bo sama siłownia zamknęła się w Poznaniu już dawno. 

 

1. Fotki zalecam dodawać przez jakieś narzędzie typu Imgur. Alb udostępnić przez iCloud (ale wtedy widać imię i nazwisko, także nie każdy musi to lubić). 

2. Z komunikatu wynika, że wygasł certyfikat powiązany z subdomeną "boka" na serwerze siłowni. 

3. Nie ma to nic wspólnego z aktualizacją systemu. 

4. Czy masz:

– jakieś profile konfiguracji;

– konta mailowe/kalendarza/notatek (powiązane z tą domeną)?

5. Ja bym spróbował w aplikacji Ustawienia przejść do sekcji Safari i następnie w zaawansowanych wywalić dane tej witryny. Może to jest z tym związane. 

Odpowiadając na pytanie czwarte: prawdopodobnie te 5/6 lat temu był do tego podpięty kalendarz, bo aplikacja służyła do zapisywania się na zajęcia grupowe. Sprawdziłam również to, co polecałeś w pkt 5, ale Safari nie ma żadnych danych tej witryny.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych