Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad Pro 2017 tryb awaryjny, brak kontaktu:(


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 mondeo

mondeo
  • 291 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 05 maja 2022 - 22:08

Witajcie

Stało się! iPad córki się 'zawiesił'. 

Dopiero teraz powiedziała że... nie robiła backupu na macu!!!

Tak więc mała katastrofa, gdyż sporo lekcji prowadziła w aplikacji Goodnotes:(

 

Wydaje mi się, że spróbowałem wszystkiego, Monterey na macu, FoneDog toolkit for iOS etc nic nie daje.

iPad w trybie serwisowym

Zaczyna pobierać aktualizacje i po chwili odłącza. Non stop miga białe jabłko.

Dzwoniłem do serwisu, powiedzieli że postawią, tracąc dane - z tym sobie sam chyba poradzę.

Ostatnia nadzieja w Was.

Czy ma ktoś jakiś pomysł aby uruchomić sprzęt bez utraty danych???

Córka przysięga, że już zawsze będzie pamiętać o backupach:)))

Z góry dzięki!!!!!!!!



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 05 maja 2022 - 23:11

Moim zdaniem, jeśli nie było włączonego iCloud dla GoodNotes lub backupów w iCloud, to nie da się nic zrobić. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych