Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Stary iPhone, nowy iPad, Apple Pay i karta płatnicza.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 LeonWolf

LeonWolf
  • 94 postów

Napisano 22 kwietnia 2022 - 16:27

Dotychczas używałem iPhona SE, niedawno kupiłem iPada i zalogowałem się na niego moim kontem iCloud oraz przeniosłem dane z backupu iPhone. 
 

Przeniosły się również karty płatnicze. 
Dziś byłem w sklepie i ku mojemu zdziwieniu nie mogłem zapłacić telefonem. Po przyłożeniu telefonu do terminala nic się nie działo. 
 

Karty płatnicze które miałem na iPhone są teraz na iPadzie,

czy da się je z powrotem przenieść na iPhone?

 

Mam iPhone SE 2gen 2020, iOS 15.4.1

iPad 9gen 2021, iPadOS 15.4.1

 

 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 666 postów
  • Płeć:

Napisano 22 kwietnia 2022 - 16:31

1. Na przyszłość proszę o rozsądniejszy wybór działu. 

2. Czy widzisz je w aplikacji portfel na iPhonie?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 LeonWolf

LeonWolf
  • 94 postów

Napisano 22 kwietnia 2022 - 16:40

Ad.1.
Ok, będę pamiętał. 

 

Ad.2.

Karty są. Dziwne, może to był chwilowy problem z telefonem. Sprawdzę na następnych zakupach. 



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 666 postów
  • Płeć:

Napisano 22 kwietnia 2022 - 16:54

A co się dzieje jak wciśniesz przycisk Początek dwa razy?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 LeonWolf

LeonWolf
  • 94 postów

Napisano 22 kwietnia 2022 - 17:23

Jak wcisnę przy zablokowanym ekranie to pokazuje się karta i „napis zbliż do czytnika”. 



#6 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 819 postów
  • Płeć:

Napisano 22 kwietnia 2022 - 17:37

Czyli, jak byłeś w sklepie, nacisnąłeś ten przycisk, pojawił się napis "zbliż do czytnika", zbliżyłeś i nic się nie zadziało? Czyli ten napis cały czas się wyświetlał i tyle?



#7 LeonWolf

LeonWolf
  • 94 postów

Napisano 22 kwietnia 2022 - 17:49

Jak byłem w sklepie to po przyłożeniu do terminala telefonu nic się nie wyświetliło,
Potem odblokowałem go i przyłożyłem jeszcze raz ale nadal nic się nie pokazało. 
 

Myślałem ze to z powodu tego nowego iPada, ale teraz nie wiem.
Jutro pójdę do sklepu i sprawdzę jeszcze raz. 



#8 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 819 postów
  • Płeć:

Napisano 22 kwietnia 2022 - 17:53

No ale przecież żeby zapłacić, nie wystarczy tylko przyłożyć do terminala, tylko właśnie wcisnąć 2 razy ten przycisk i poczekać na pojawienie się prośby o przyłożenie do terminala. Mam wrażenie, ze problem może nie być ani z telefonem, ani z faktem nabycia nowego iPada, tylko zwyczajnie z interfejsem białkowym. Idź jeszcze raz do tego sklepu po jeszcze jeden browar na wieczór i sprawdź.

#9 LeonWolf

LeonWolf
  • 94 postów

Napisano 22 kwietnia 2022 - 20:37

Nie wykluczam ze mój interfejs białkowy zawiódł :)

 

Telefonem płace od wielu lat, a akurat teraz pierwszy raz coś takiego mi się przydarzyło, akurat dzień po tem jak kupiłem nowego iPada.

 

Pójdę, sprawdzę i dam znać. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych