Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad Air 5 (2022), brak 5G w sieci Play


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Bronislavus

Bronislavus
  • 6 postów

Napisano 01 kwietnia 2022 - 22:22

Witajcie,

 

Nabyłem nowego iPada Air 2022, niestety w ustawieniach sieci mam do wyboru tylko 3G i LTE, brak 5G. U operatora wszystko jest OK, byłem w iSpocie gdzie pomocny konsultant włożył moją kartę SIM do ich iPhone 12 i tam bez problemu 5G się wyświetliło. Otrzymałem informacje, że może jeszcze Play gdzieś tam nie dopisał nowyc urządzeń i trzeba poczekać. Może są osoby, które mają podobny kłopot? Bo zastanawiam się czy coś z tym iPadem jest nie tak, czy po prostu faktycznie trzeba poczekać. Swoją drogą to LTE działa znakomicie. Ale skoro on ma mieć 5G, to mieć je bym chciał…

 

Pozdrowienia

Bronek



#2 simonnam

simonnam
  • 26 postów

Napisano 04 kwietnia 2022 - 08:53

https://support.appl.../pl-pl/HT212284

Wg Apple iPad oficjalnie wspiera tylko Orange i T-Mobile






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych