Słuchajcie mam takie pytanie , sprawa wyglada następująco , skuszony dobra cena , jakieś 300 zł mniej znalazłem Apple watcha 7 w jednym z największych sklepów RTV AGD w Polsce czyli RTV EURO AGD , w outlecie w stanie dobrym , wg opisu może posiadać drobne ryski lub opakowanie zastępcze , Apple Watch przyszedł faktycznie pudełko troszkę uszkodzone natomiast wizualnie wszystko ok , jednak nie tu jest problem , okazało się ze Apple Watch jest zablokowany przez nie wylogowanie z Apple id , podejrzewam ze osoba która odstąpiła od umowy i zwróciła go do sklepu nie wylosowała się a obsługa tego nie sprawdziła i puściła dalej do odsprzedaży , i tu jest moje pytanie ponieważ złożyłem już rękojmie odnośnie towaru niezgodnego z opisem i nie nadającego się do użycia czy jeśli sklepowi nie uda się skontaktować z osoba która miała go wcześniej bądź nie będzie pamietała loginu i hasła jest szansa ze sklep może go wysłać do serwisu Apple żeby to oni ściągnęli blokadę? Bo tak naprawdę osoba która go miała wcześniej nie jest jego właścicielem tylko sklep który mi go sprzedał a teraz jestem nim ja , tak naprawdę nie wiem co o tym myslec
Zablokowany Apple Watch 7 ze sklepu
Rozpoczęty przez
Berbel1996
, 19 mar 2022 14:50
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19 marca 2022 - 14:50
#2
Napisano 19 marca 2022 - 15:00
1. Przeniosłem do lepszego działu.
2. Moim zdaniem to jest do zrobienia. Może nawet sam byś dał radę to ogarnąć. Masz dowód zakupu u autoryzowanego sprzedawcy Apple, a Euro RTV AGD takim jest), to powinno dać radę zresetować to przez infolinię.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 19 marca 2022 - 15:31
Dokładnie, mając fakturę zadzwoń na infolinię i odblokują go. Nie powinno być problemu.
iPhone 15 Pro
#4
Napisano 19 marca 2022 - 17:50
@Berbel napisał, że oddał sprzedawcy zegarek w ramach rękojmi, czyli czasowo nie jest w jego posiadaniu.
Istotnym jest, czego żądałeś w reklamacji z tytułu rękojmi? Mogłeś wybrać jedno z 4 żądań; jedno z dwóch na podstawie art. 560Kc (obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy sprzedaży) albo jedno z dwóch na podstawie 561 Kc.(usunięcia wady lub wymiany).
Jeżeli nie miałeś konkretnego żądania (przysługującego z mocy ustawy), to pozostawiłeś sprzedawcy wybór rozpatrzenia reklamacji. Trzeba się wówczas pogodzić z jego sposobem usunięcia zgłaszanej wady.
Istotnym jest, czego żądałeś w reklamacji z tytułu rękojmi? Mogłeś wybrać jedno z 4 żądań; jedno z dwóch na podstawie art. 560Kc (obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy sprzedaży) albo jedno z dwóch na podstawie 561 Kc.(usunięcia wady lub wymiany).
Jeżeli nie miałeś konkretnego żądania (przysługującego z mocy ustawy), to pozostawiłeś sprzedawcy wybór rozpatrzenia reklamacji. Trzeba się wówczas pogodzić z jego sposobem usunięcia zgłaszanej wady.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych