Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Friendly Streaming Browser zgłasza HDCP error na HBO


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marius Bienius

Marius Bienius
  • 99 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 10 marca 2022 - 07:24

Cześć :)

Nie wiem czy to dobre miejsce na ten wątek, ale wydaje mi się, że to kwestia aplikacji.

 

Mam zainstalowany Friendly Streaming Browser:
https://apps.apple.c...45401?l=pl&mt=1

Bez problemu oglądam przez niego Netflixa i YouTube.

Ale próba oglądnięcia czegoś na HBO Max skutkuje informacją:

Nie można odtworzyć tytułu.

Wykryto problem z HDCP w konfiguracji urządzenia.

 

HBO Max przez Chrome działa bez problemu, a przez tę aplikację nie.

W czym może być problem? To kwestia jakiejś „ułomności” samej aplikacji, czy Maca Mini?

 


 Studio M2, Mini M1, iPhone 13


#2 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 757 postów

Napisano 10 marca 2022 - 11:53

Zabezpieczenie treści (DRM) to element aplikacji VOD wrażliwy na sprzęt i przeglądarkę. Niektóre platformy VOD nie wspierają nawet Safari. Twórcy nowego systemu HBO Max na pewno testowali go na Chrome, zapewne na Safari, ale egzotyczna przeglądarka raczej nie była testowana. HDCP to szyfrowanie danych w kablu HDMI. Włączane jest przez funkcję DRM (w Apple Fair Play). You Tube pewnie nie korzysta z DRM, Netflix pewnie to już zoptymalizował. A HBO nigdy nie słynęło z dobrego oprogramowania, więc raczej musisz się zaprzyjaźnić z Chrome. Napisz do HBO, może za miesiąc - dwa coś z tym zrobią.


  • winmaciek lubi to

#3 Marius Bienius

Marius Bienius
  • 99 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 10 marca 2022 - 12:22

WojtekWojtek, wielkie dzięki za wyjaśnienie.

Teraz rozumiem w czym rzecz :-)


 Studio M2, Mini M1, iPhone 13


#4 arcoss

arcoss
  • 97 postów

Napisano 10 marca 2022 - 12:44

@Marius Bienius

Z ciekawości zainstalowałem tą aplikację - problem z którym się borykasz u mnie nie występuje. Spróbuj z innym przewodem.


 Mac Mini 2020 i7/16GB/256GB * DELL U3415W *  MacBook Air M1 16GB/512GB *  iPhone 12 Pro *  iPad Pro 11' (2020) *  iWatch 6 SteelSeries *  AirPods Pro *  Apple TV 4K *  2x HomePod Mini


#5 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 757 postów

Napisano 10 marca 2022 - 13:05

Fakt - przewód może być przyczyną, ale jeśli Netflix działa, to raczej nie - sprawdzić nie zaszkodzi. HDCP ma różne tryby - wiele zależy od ekranu/telewizora. Ja stawiam na to, że HBO wymusza ustawienia HDCP, którychś jakiś element łańcucha (przeglądarka, macOS, komputer, kabel, ekran) nie wspiera i się nie dogadują. Jeśli po drodze jest jakiś hub, to mamy kolejny problem. Przy podłączeniu następuje negocjowanie parametrów i jak jeden element czegoś nie wspiera to klapa.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych