Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Reklamacja AirPods 2


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Marcinkosfb

Marcinkosfb
  • 20 posts

Posted 25 February 2022 - 20:23

Cześć, doszło do awarii AirPods 2 (zakupione w Czerwcu 2021 r.).  , konkretnie przestał działać mikrofon, słyszałem wszystko (spotify, YouTube, itp.) nie słyszeli mnie inni rozmówcy. Zgłosiłem awarie poprzez stronę iSpot , dostałem telefon z Irlandii nie udało się usunąć usterki więc zgłoszono wysyłkę do serwisu. Po dwóch dniach taka wiadomość:  
Dostałem odpowiedź z serwisu iSpot iż w trakcie inspekcji wizualnej wykryto zabrudzenie siateczek słuchawek i że niemożliwa jest dalsza diagnostyka bez wykonania czyszczenia za kwotę 129 złotych.

Nadmieniam że dbam o sprzęt i nie wysłałem go „utytłanego miodem”

Dlatego mam pytanie czy to się komuś przydarzyło i czy macie pomysł na rozwiązanie sprawy. Jestem w szoku, pierwszy raz mnie spotkało takie coś. 

 

Dajcie znać co o tym myślicie 


Edited by Marcinkosfb, 25 February 2022 - 20:26.


#2 ali_cja

ali_cja
  • 249 posts

Posted 26 February 2022 - 18:04

Poproś moderatora o przeniesienie tematu do działu https://myapple.pl/f...ncja-rękojmia/

#3 winmaciek

winmaciek
  • 6752 posts
  • Płeć:

Posted 26 February 2022 - 18:22

Przeniesione.
  • ali_cja likes this

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 ali_cja

ali_cja
  • 249 posts

Posted 26 February 2022 - 22:12

Cześć, doszło do awarii AirPods 2 (zakupione w Czerwcu 2021 r.).  , konkretnie przestał działać mikrofon, słyszałem wszystko (spotify, YouTube, itp.) nie słyszeli mnie inni rozmówcy. Zgłosiłem awarie poprzez stronę iSpot , dostałem telefon z Irlandii nie udało się usunąć usterki więc zgłoszono wysyłkę do serwisu. Po dwóch dniach taka wiadomość:  
Dostałem odpowiedź z serwisu iSpot iż w trakcie inspekcji wizualnej wykryto zabrudzenie siateczek słuchawek i że niemożliwa jest dalsza diagnostyka bez wykonania czyszczenia za kwotę 129 złotych.
Nadmieniam że dbam o sprzęt i nie wysłałem go „utytłanego miodem”
Dlatego mam pytanie czy to się komuś przydarzyło i czy macie pomysł na rozwiązanie sprawy. Jestem w szoku, pierwszy raz mnie spotkało takie coś. 
 
Dajcie znać co o tym myślicie

Dotychczas nie spotkałam się z takim zarzutem. Być może dlatego, że wyjątkowo rzadko reklamuję z tytułu gwarancji. Korzystam z rękojmi, w szczególności przed upływem 12 miesięcy od zakupu produktu.
A zatem proponuję, jeżeli możesz, skorzystać z reklamacji słuchawek z tytułu rękojmi u sprzedawcy. Ponieważ obowiązuje jeszcze domniemanie wady fabrycznej w sprzedanych słuchawkach, sprzedawcy będzie trudniej wyłgać się odmową naprawy/wymiany.
Przed złożeniem reklamacji sprawdź wskazówki w necie, np. mikrofon AirPods nie działa lub podobne zapytania. Być może niepotrzebna będzie reklamacja. W moim przypadku wystarczyło wyzerowanie słuchawek. Ponadto, przeczytaj jak czyścić słuchawki AirPods, to się zawsze przyda: https://support.appl.../pl-pl/HT208729




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users