Cześć, doszło do awarii AirPods 2 (zakupione w Czerwcu 2021 r.). , konkretnie przestał działać mikrofon, słyszałem wszystko (spotify, YouTube, itp.) nie słyszeli mnie inni rozmówcy. Zgłosiłem awarie poprzez stronę iSpot , dostałem telefon z Irlandii nie udało się usunąć usterki więc zgłoszono wysyłkę do serwisu. Po dwóch dniach taka wiadomość:
Dostałem odpowiedź z serwisu iSpot iż w trakcie inspekcji wizualnej wykryto zabrudzenie siateczek słuchawek i że niemożliwa jest dalsza diagnostyka bez wykonania czyszczenia za kwotę 129 złotych.
Nadmieniam że dbam o sprzęt i nie wysłałem go „utytłanego miodem”
Dlatego mam pytanie czy to się komuś przydarzyło i czy macie pomysł na rozwiązanie sprawy. Jestem w szoku, pierwszy raz mnie spotkało takie coś.
Dajcie znać co o tym myślicie
Edited by Marcinkosfb, 25 February 2022 - 20:26.