Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

App Store Brak możliwości logowania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 cs-jay

cs-jay
  • 2 postów

Napisano 16 lutego 2022 - 21:00

Witam,

Jestem początkującym w temacie Apple.

Mam MacBook Pro z 2014 roku z OS Yosemito. Utworzyłem Apple ID, zalogowałem się na Icloud. Problem pojawia się przy logowaniu na App Store. Wyskakuje komunikat ze jest złe hasło ale dostaje sms-a z kodem(brak możliwość go wpisanie).Mam ustawione dane do wysyłki. Karty nie chcę podawać. Chcę zaktualizować system.  Co może być przyczyną? 

Pozdrawiam

Piotr

 



#2 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 16 lutego 2022 - 22:41

Było wpisz hasło i kod z SMS razem bo stary system nie ma uwierzytelniania dwupoziomowego.
Fallout ...war, war never changes...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych