Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Blokada Systemu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 cs-jay

cs-jay
  • 2 postów

Napisano 11 lutego 2022 - 11:43

Witam, 

Jestem początkującym w systemach Apple. 

Dziewczyna kiedyś kupiła używanego MacBooka Pro  A1502.  Chcielibyśmy postawić system na nowo w laptopie.  Boimy się że podczas instalacji zablokujemy go.  W aplikacji itunes/icloud brak podanego konta/maila. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia czy jest on zalogowany/zarejestrowany? 

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

Piotr



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 800 postów
  • Płeć:

Napisano 11 lutego 2022 - 12:45

1. To się sprawdza w Preferencjach systemowych.

2. Sprzęt jest stary, nie ma T2, także nie ma blokady aktywacji. Moim zdaniem powinno się go spokojnie dać wymazać i nie powinien płakać o żadne hasło. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 12 lutego 2022 - 12:45

Nie da się niczego w tym komputerze zablokować. Uruchamiasz z recovery albo z pendrive instalacyjnego, formatujesz dysk, instalujesz nowy system i działa.

Jedyna możliwa blokada to EFI, ale to rzadkość, i można to sprawdzić, podczas uruchamiania przytrzymaj alt/option, jeśli nie wyświetli się symbol kłódki to blokady nie ma.


Użytkownik SERWIS.ME edytował ten post 12 lutego 2022 - 12:47

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych