Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

CarPlay samoczynnie rozłącza się


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 BaltazarGąbka

BaltazarGąbka
  • 13 postów

Napisano 07 lutego 2022 - 17:54

Mam problem z samoczynnie rozłączającym się CarPlay. Telefon rozłącza się w zupełnie losowych momentach, w różnych interwałach czasowych (nie ma żadnej reguły, że np. rozłącza się przy przychodzących powiadomieniach itp.). Czasami przez pół godziny nie ma problemu, innym razem rozłącza się co 5 minut. Po rozłączeniu wystarczy odłączyć i podłączyć ponownie kabel i wszystko znowu działa. Do tej pory próbowałem następujących rozwiązań, ale żadne nie przyniosło efektu:

  1. różne kable - oryginalny Apple 1m, oryginalny Apple 0,5m, certyfikowany zamiennik 1m - na kablach apple jest dużo gorzej niż na zamienniku, zerwania występują znacznie częściej
  2. czyszczenie gniazda lightning
  3. reset radia w samochodzie
  4. wgranie najnowszego firmware do radia w samochodzie
  5. wyzerowanie telefonu
  6. rozłączenie Apple Watch od telefonu

Wie ktoś co może być powodem rozłączania bo mi już się pomysły skończyły. Telefon to iPhone 12 (aktualna wersja iOS), a samochód mazda 3 bn (jeżeli ma to jakieś znaczenie). 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 666 postów
  • Płeć:

Napisano 07 lutego 2022 - 19:09

1. Nie wiem na ile jest to możliwe (wykonalne), ale z jednej strony spróbowałbym użyć innego iPhone'a w tym samym samochodzie, a z drugiej użyć tego samego iPhone'a z innym samochodem. To by pomogło precyzyjnie ustalić, która część zestawu jest problematyczna. 

2. Osobiście podejrzewam, że to jednak jest sprawka samochodu. Swoją drogą, aktualizacja oprogramowania w samochodzie była robiona przez użytkownika czy w serwisie?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 BaltazarGąbka

BaltazarGąbka
  • 13 postów

Napisano 07 lutego 2022 - 19:50

aktualizacja była robiona przeze mnie, jednak na wcześniejszej wersji - wgranej przez serwis - było dokładnie tak samo



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 666 postów
  • Płeć:

Napisano 07 lutego 2022 - 20:12

Ja bym zaczął od przetestowania z innym iPhone'em i na oryginalnym kablu Apple. Jeśli nie będzie działać, to wtedy wiemy praktycznie na 100%, że problem jest z samochodem. I wtedy to serwis samochodu ma problem, który musi rozwiązać. Tak to widzę. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych