Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 13pro blokada zabezpieczen?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 qlex

qlex
  • 4 postów

Napisano 06 lutego 2022 - 18:35

Witajcie,
Nasza córeczka (15miesiecy) lubi „kilkac” i blokować iPhone.
Przeważnie blokuje go tak, ze jest na jakiś czas i po tym czasie iPhone się odblokowuje.

Teraz niestety widzę na ekranie „Blokada zabezpieczeń” a poniżej: Alarmowe i Wymaż(iPhone).

Kliknięcie na „wykaz” pokazuje Wymaz zawartość i ustawienia. Ten iPhone jest zablokowany ze względów bezpieczeństwa. Możesz ponownie spróbować podać kod (za (null)) albo wskazać ze iPhone ma zostać wymazany i wyzerowany.

Pierwszy raz widzę taki komunikat i taki błąd interfejsu (null)..

Co robić?

#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 611 postów
  • Płeć:

Napisano 06 lutego 2022 - 19:42

Podejrzewam, że to błąd interfejsu i może być konieczne całkowite wymazanie iPhone'a. Możesz poczekać jakiś czas, ale jak przez parę godzin nic się nie zmieni, to moim zdaniem pozostaje wymazanie telefonu i odtworzenie go z backupu. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 qlex

qlex
  • 4 postów

Napisano 06 lutego 2022 - 19:43

Backup mam, ale nienajnowszy, a backup icloud może być niepełny... Wiedziałem, że wprowadzenie błędnego kodu może blokowaćczasowo iphone, ale nie wiedziałem, że też permanentnie i pozostaje tylko kasować go...



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 611 postów
  • Płeć:

Napisano 06 lutego 2022 - 20:18

Ano może – tak jest od zawsze (chyba – od długiego czasu na pewno). Podstawowe pytanie, czy była włączona synchronizacja danych po iCloud – wtedy da się ocalić więcej danych niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Ale ogólnie nie zazdroszczę. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 skit777

skit777
  • 215 postów

Napisano 16 lutego 2022 - 19:22

Trzeba odznaczyć w ustawieniach żeby nie wymazywalo iPhone po 5 czy tam 10 nieudanych próbach wprowadzenia kodu.

#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 17 lutego 2022 - 07:13

Kod został wielokrotnie wpisany źle i telefon został zablokowany. Teraz można już tylko wymazać zawartość i ewentualnie odtworzyć z backupu.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#7 ycbo

ycbo
  • 96 postów
  • SkądWstyd się przyznać

Napisano 29 marca 2022 - 12:12

"Nasza córeczka (15miesiecy) lubi „kilkac” i blokować iPhone."

Poproście (tylko grzecznie) aby klikała ale nie blokowała.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych