Macie pomysł co robić?
https://zapodaj.net/...34ffe7.jpg.html
https://zapodaj.net/...b6e3ea.jpg.html
Użytkownik Fuman edytował ten post 22 stycznia 2022 - 10:51
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 22 stycznia 2022 - 10:49
Użytkownik Fuman edytował ten post 22 stycznia 2022 - 10:51
Napisano 22 stycznia 2022 - 11:36
Milion razy wałkowane: jest dwóch dostawców ekranów i różnią się delikatnie ciepły/zimny. Tak było zawsze.
Napisano 22 stycznia 2022 - 12:45
Napisano 22 stycznia 2022 - 13:12
Nie. Przerabiałem to już przy 12.
Napisano 22 stycznia 2022 - 13:15
iPhone 15 Pro
Napisano 22 stycznia 2022 - 13:21
Można też włączyć True Tone – zazwyczaj odrobinę ociepla obraz.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 22 stycznia 2022 - 13:27
Napisano 22 stycznia 2022 - 15:26
Kolego Fuman, spróbuj jak radzi Ci Regiss dwa posty wyżej radzi i zobacz....
Napisano 22 stycznia 2022 - 18:04
Napisano 22 stycznia 2022 - 19:00
Masz ekrany Samsunga, LG i możliwe, że BOE.
Napisano 22 stycznia 2022 - 19:02
Napisano 22 stycznia 2022 - 19:14
Dostawcy Apple to żadna tajemnica handlowa i każdy portal trąbi, kto co robi dla Apple. Nie wiem czy 3utools lub inny potrafi podać numer seryjny ekranu i czy da się zdekodować od jakiego jest dostawcy. Ogólnie to nie jest wada produktu.
Napisano 22 stycznia 2022 - 19:43
Biel czy to zimniejsza, czy cieplejsza jest tak samo prawdziwą bielą. Podobnie, jak biel światła słonecznego różni się od bieli zachmurzonego nieba. Żadna z nich nie jest lepsza, chociaż oczywiście komuś któraś z nich może podobać się bardziej. Apple nie określa temperatury barwowej wyświetlaczy i nie jest to traktowane jako wada. Czasami jednak idą na rękę klientowi i wymieniają na inny egzemplarz. W przypadku zakupu na odległość, do 14 dni oczywiście nie robią łaski. W innych przypadkach możesz się jednak spotkać z odmową.
Napisano 22 stycznia 2022 - 19:58
Napisano 22 stycznia 2022 - 20:04
Użytkownik Regiss edytował ten post 22 stycznia 2022 - 20:05
iPhone 15 Pro
Napisano 22 stycznia 2022 - 20:14
Partia IP13 1 mln sztuk z ekranami firmy A poszła np. do Polski, brakło to dosłali 50 tys. z partii na ekranach firmy B i już masz różnicę, że 10 masz zimnych i 1 ciepły. I teraz bardzo możliwe, że dostaniesz iP z ekranem firmy B i będziesz sobie wymieniał go tyle razy, aż trafisz na ekrany firmy A.
Użytkownik DanielF edytował ten post 22 stycznia 2022 - 20:16
Napisano 22 stycznia 2022 - 20:16
Napisano 06 kwietnia 2022 - 13:55
i co powiedział technik?
Napisano 26 listopada 2022 - 08:21
Hey, jak rozwiązał się Twój problem z ekranem? Mam podobnie w ip12
Napisano 05 grudnia 2022 - 21:39
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych