Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Czy sprzęt ze zwrotu posiada gwarancje ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 człowiekpółnocy

człowiekpółnocy
  • 10 postów

Napisano 14 stycznia 2022 - 17:05

Witam mam pytanie dla osób znających temat, czy rzeczy które są wymieniane na nowe lapki,podsy i inne są jakoś wklepywanie w system i po nr seryjnym można sprawdzić ze to zwroty i już nie można ich oddać na gwarancje?Kupiłem lapka ze zwrotów ,po sprawdzeniu nr seryjnego okazało się że jest na gwarancji…Mogę go oddać do naprawy jak wyświetla że ma jeszcze gwarancje i wsparcie ?Nie powinno to być jakoś wykasowane,ten nr seryjny ?Dzwonilem do Apple podałem pani nr i powiedziała ze jest gwarancja i ze naprawia .Niewiem sam jak to wyglada

#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 636 postów
  • Płeć:

Napisano 14 stycznia 2022 - 17:08

Jak masz info od Apple, ze jest na gwarancji, to tutaj lepszej informacji nie dostaniesz. Oczywiście może się okazać, ze sprzęt był grzebany, zalany czy cokolwiek innego i wtedy serwis odmówi naprawy. Ale tego na forum nie ustalisz.

#3 człowiekpółnocy

człowiekpółnocy
  • 10 postów

Napisano 14 stycznia 2022 - 17:28

Wydaje mi się ze jak coś idzie już na zwrot powinno być po nr seryjnym gdzieś ,,kasowane,, żeby znikło z bazy ,nie znam sie na tym i dlatego pytam tutaj, bo są ludzie którzy tym sie zajmują , nie chce stracić czasu i jechać 70 km żeby sie dowiedzieć tego co ktoś może mi powiedzieć tu…może ktoś miał taka sytuacje

#4 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 14 stycznia 2022 - 18:58

Zwrot do Apple czy zwrot ze sklepu np. Cortland zwroty sprzedaje jako z rabatem i jest to oznaczone - była afera z jednym z marketów, że foliowali iphona ponownie i tyle, ktoś kupował jako nowy, a sprzęt był aktywowany przed datą zakupu. Apple swoje sprzęty zbiera i sprzedaje jako refubrished na swojej stronie. Jeśli to sprzęt ze zwrotów na olx lub allegro to raczej sprzęt złożony z kilku po leasingu, zalaniu itd. 


Fallout ...war, war never changes...

#5 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 14 stycznia 2022 - 21:39

Witam mam pytanie dla osób znających temat, czy rzeczy które są wymieniane na nowe lapki,podsy i inne są jakoś wklepywanie w system i po nr seryjnym można sprawdzić ze to zwroty i już nie można ich oddać na gwarancje?Kupiłem lapka ze zwrotów ,po sprawdzeniu nr seryjnego okazało się że jest na gwarancji…Mogę go oddać do naprawy jak wyświetla że ma jeszcze gwarancje i wsparcie ?Nie powinno to być jakoś wykasowane,ten nr seryjny ?Dzwonilem do Apple podałem pani nr i powiedziała ze jest gwarancja i ze naprawia .Niewiem sam jak to wyglada

W pierwszym zdaniu napisałeś o wymianie wadliwego sprzętu w ramach reklamacji, natomiast w drugim opisujesz zakup „ze zwrotu”. To są dwie różne sytuacje.
Jeżeli oczekujesz odpowiedzi na drugie pytanie, to jest ona uzależniona od tego, kto był sprzedawcą Twojego laptopa.
Nie zagłębiając się jednak w problematykę „ zwrotów”, możesz zawierzyć wcześniejszym poradom lub sprawdzić samemu w aplikacji „Wsparcie”, tam zobaczysz informację do kiedy obowiązuje gwarancja na Twój laptop.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych