iPhone naprawiany w Czechach
#1
Napisano 25 grudnia 2021 - 21:09
w ogóle czy jeśli w nowym telefonie jest wymieniony ekran to muszę się obawiać o to, czy No nie uszkodzili czegoś w środku? Czy nie powyginali mi tam jakichś blaszek czy coś
No bo przecież tam są takie mikroskopijne rzeczy ….
Czy w Czechach zdobią to lepiej ?
#2
Napisano 26 grudnia 2021 - 11:53
#3
Napisano 26 grudnia 2021 - 12:44
A co Ci Czesi przeszkadzają? wysyłają tam gdzie dane naprawy będą najlepiej/najszybciej obsłużone. Nikt tam się nie bawi w dłubanie nagrzewnicą, od tego mają odpowiednie programatory, do których inne nieautoryzowane serwisy nie mają dostępu.
#4
Napisano 26 grudnia 2021 - 13:33
nie No nie przeszkadzają mi Czesi tylko u mnie w mieście tam gdzie kupiłem tez jest serwis Apple autoryzowany APR to przecież tam mogli zrobić a nie wysyłać …. No tak ale jak patrzyłem na YouTube to żeby odkleić te wszystkie Face ID i sensory różne od starego wyświetlacza to musza jakoś to podgrzać żeby do nowego to zainstalowaćA co Ci Czesi przeszkadzają? wysyłają tam gdzie dane naprawy będą najlepiej/najszybciej obsłużone. Nikt tam się nie bawi w dłubanie nagrzewnicą, od tego mają odpowiednie programatory, do których inne nieautoryzowane serwisy nie mają dostępu.
#5
Napisano 26 grudnia 2021 - 13:36
Autoryzowane serwisy wiele napraw realizują poprzez wysłanie do Czech, gdzie znajduje się regionalne centrum serwisowe Apple. To, które naprawy robi się na miejscu, a których nie, wynika z procedur narzuconych przez Apple. Nie zawracaj sobie tym głowy.
PS. O co chodzi z tym „No” wielką literą, które co chwila wstawiasz?
#6
Napisano 26 grudnia 2021 - 13:57
PS
Nie wielką, tylko dużą literą jak już
iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016
#7
Napisano 26 grudnia 2021 - 14:03
mniejsza z tym - autokorektaAutoryzowane serwisy wiele napraw realizują poprzez wysłanie do Czech, gdzie znajduje się regionalne centrum serwisowe Apple. To, które naprawy robi się na miejscu, a których nie, wynika z procedur narzuconych przez Apple. Nie zawracaj sobie tym głowy.
PS. O co chodzi z tym „No” wielką literą, które co chwila wstawiasz?
No ale skąd ja mam wiedzieć, czy po otwarciu telefonu nic mi tam nie naruszyli. Widziałem wymiany ekranu z id*** np na zdjeciach to masakra xd uszczelki pourywane itp. Chodzi o to, ze skoro zapłaciłem za telefon te4200 to chce mieć pewność ze wszystko zostało wykonane z najlepsza precyzja a jak pomyśle, ze zdejmują, odklejają te taśmy w środku od Face ID ta nagrzewnica to mi się słabo robi w nowym telefonie !!!
#8
Napisano 26 grudnia 2021 - 14:43
napidalem ten post po to, by dowiedzieć się od kogoś kto się zna lub wie jak wyglada naprawa w serwisie autoryzowanym np w Czechach czy Cork czy innym - czy wymieniają te taśmy, zrywają i wklejają do nowego telefonu itd czy jest tu dużo ingerencji czy raczej jest to robione tak jak w fabrykach w Chinach za pomocą jakichś maszyn itdZanim zaczniesz pouczać, sprawdź. https://sjp.pwn.pl/p...tera;18156.html
Jak nie masz zaufania do autoryzowanego centrum naprawczego, to naprawiaj we własnym zakresie. Nie bardzo rozumiem, czego oczekujesz? Mają Cię zaprosić do osobistego nadzorowania procesu naprawy?
#9
Napisano 26 grudnia 2021 - 23:01
Tak ogólnie, to wszystko powinno być w porządku. Wymiana ekranu to jest w iPhonie czynność rutynowa (z punktu widzenia serwisu), a Apple przy projektowaniu telefonu brało pod uwagę to, że ten element będzie jednym z najczęściej wymienianych. Są do tego odpowiednie narzędzia, a telefon po naprawie nie powinien odbiegać od fabrycznie nowego pod względem właściwości.
Oczywiście stopień łatwości naprawy zależy od telefonu, ale w żadnym poście nie jest wymieniony model iPhone'a.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#10
Napisano 27 grudnia 2021 - 07:18
O tym gdzie będzie naprawiany telefon decyduje Apple i ich system. My też mając części w magazynie musimy czasem wysyłać urządzenie do centrum serwisowego w Czechach, czasem wyrywkowo do weryfikacji, a czasem z innych powodów, o tym nie ma co się rozpisywać.
Wymiana ekranu w takim iPhonie 12 czy 13 to nawet dla początkującego technika jest prosta czynność, która zajmuje z 30 minut i to robiąc wszystko powoli na spokojnie. Telefon jest otwierany przy pomocy urządzenia sterowanego komputerowo, potem się odkręca kilka śrubek, odłącza taśmy, usuwa starą uszczelkę, wkleja nową uszczelkę, podłącza nowy ekran, przykręca śrubki. Na koniec telefon trafia do kolejnego narzędzia, które odpowiednim naciskiem zapewnia prawidłowe przyklejenie uszczelki ekranu. Nie podgrzewa się żadnych taśm, nie odkleja się niczego co ma związek z FaceID, to co widziałeś na filmach to robią tylko serwisy nieautoryzowane, bo jak montują zamiennik wyświetlacza to z oryginalnego przekładają taśmę czujników. A u nas się takiego czegoś nie robi, bo ta taśma przychodzi z nowym ekranem już fabrycznie zamontowana. Nawet wszystkie śrubki są w komplecie i są przykręcane nowe. Po wymianie ekranu telefon przechodzi jeszcze konfigurację i kalibrację, która uruchamia FaceID i wszystkie czujniki, a na koniec jest jeszcze diagnostyka po naprawie, która testuje wszystkie funkcje związane z ekranem i większość pozostałych, ta diagnostyka jest przeprowadzana przy pomocy systemu komputerowego, którego też nie da się jakoś oszukać i gdyby coś po naprawie nie działało to nie da się zakończyć naprawy i wydać telefonu do klienta. Cały proces jest przemyślany tak, że ryzyko jakiejkolwiek pomyłki jest praktycznie wykluczone albo zminimalizowane do zera.
Na serio nie szukaj sobie zmartwień na siłę, tylko korzystaj i ciesz się z nowego telefonu.
Użytkownik SERWIS.ME edytował ten post 27 grudnia 2021 - 07:22
- makemymind, MC_, winmaciek i 1 inna osoba lubią to
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#11
Napisano 27 grudnia 2021 - 07:57
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#12
Napisano 27 grudnia 2021 - 09:47
dzięki za odpowiedz. A co z wodoszczelnoscia ?O tym gdzie będzie naprawiany telefon decyduje Apple i ich system. My też mając części w magazynie musimy czasem wysyłać urządzenie do centrum serwisowego w Czechach, czasem wyrywkowo do weryfikacji, a czasem z innych powodów, o tym nie ma co się rozpisywać.
Wymiana ekranu w takim iPhonie 12 czy 13 to nawet dla początkującego technika jest prosta czynność, która zajmuje z 30 minut i to robiąc wszystko powoli na spokojnie. Telefon jest otwierany przy pomocy urządzenia sterowanego komputerowo, potem się odkręca kilka śrubek, odłącza taśmy, usuwa starą uszczelkę, wkleja nową uszczelkę, podłącza nowy ekran, przykręca śrubki. Na koniec telefon trafia do kolejnego narzędzia, które odpowiednim naciskiem zapewnia prawidłowe przyklejenie uszczelki ekranu. Nie podgrzewa się żadnych taśm, nie odkleja się niczego co ma związek z FaceID, to co widziałeś na filmach to robią tylko serwisy nieautoryzowane, bo jak montują zamiennik wyświetlacza to z oryginalnego przekładają taśmę czujników. A u nas się takiego czegoś nie robi, bo ta taśma przychodzi z nowym ekranem już fabrycznie zamontowana. Nawet wszystkie śrubki są w komplecie i są przykręcane nowe. Po wymianie ekranu telefon przechodzi jeszcze konfigurację i kalibrację, która uruchamia FaceID i wszystkie czujniki, a na koniec jest jeszcze diagnostyka po naprawie, która testuje wszystkie funkcje związane z ekranem i większość pozostałych, ta diagnostyka jest przeprowadzana przy pomocy systemu komputerowego, którego też nie da się jakoś oszukać i gdyby coś po naprawie nie działało to nie da się zakończyć naprawy i wydać telefonu do klienta. Cały proces jest przemyślany tak, że ryzyko jakiejkolwiek pomyłki jest praktycznie wykluczone albo zminimalizowane do zera.
Na serio nie szukaj sobie zmartwień na siłę, tylko korzystaj i ciesz się z nowego telefonu.
#13
Napisano 27 grudnia 2021 - 09:50
Telefon jest zmontowany tak jak w fabryce i po naprawie poziom szczelności jest zachowany.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#14
Napisano 27 grudnia 2021 - 17:20
Pochowałem wszystkie wpisy niezwiązane z tematem. Do dyskusji o języku polskim zapraszam w inne miejsce.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#15
Napisano 27 grudnia 2021 - 20:22
a możliwe jest ze nie dało się do końca usunąć starej uszczelki ? Jest delikatny uskok ( ekran jest minimalnie ociupinkę wyżej niż ramka szczególnie na dole )Telefon jest zmontowany tak jak w fabryce i po naprawie poziom szczelności jest zachowany.
#16
Napisano 28 grudnia 2021 - 07:12
Wątpię aby tak się stało, ktoś musiałby się bardzo postarać, żeby zostawić starą uszczelkę.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#17
Napisano 28 grudnia 2021 - 21:25
ale ogólnie ekran powinien być równo z metalowa ramka?Wątpię aby tak się stało, ktoś musiałby się bardzo postarać, żeby zostawić starą uszczelkę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych