Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple ID Nieaktywny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MEFISTO47

MEFISTO47
  • 16 postów

Napisano 25 grudnia 2021 - 20:41

Kupiłem nowy telefon. Przerzuciłem aplikacje z androida, zaktualizowałem iOS 15.2. Mail jest jest ustawiony na iCloud a pokazuje go jako nieaktywny. Nie mogę wejść w żaden sklep i w iCloud. Reszta działa normalnie można pisać, dzwonić ale cały czas prosi o zalogowanie. Hasło podaje dobre ale nie widzi tak jakby konta. Pokazuje ze Apple id nie istnieje

#2 Artur Olszczyński

Artur Olszczyński
  • 1 postów
  • SkądKonstantynów, Lodz, Poland, Poland

Napisano 26 stycznia 2022 - 21:51

Kupiłem nowy telefon. Przerzuciłem aplikacje z androida, zaktualizowałem iOS 15.2. Mail jest jest ustawiony na iCloud a pokazuje go jako nieaktywny. Nie mogę wejść w żaden sklep i w iCloud. Reszta działa normalnie można pisać, dzwonić ale cały czas prosi o zalogowanie. Hasło podaje dobre ale nie widzi tak jakby konta. Pokazuje ze Apple id nie istnieje

 

Czy udało Ci się coś w tym temacie zrobić? Chyba popełniłem ten sam błąd i utworzyłem nowe konto z icloud.com emailem. Dzięki za info.



#3 MEFISTO47

MEFISTO47
  • 16 postów

Napisano 26 stycznia 2022 - 22:46

Nic, poczekałem i po 2 dniach e-mail był już aktywny. Może jakiś błąd byl

#4 k4mlas

k4mlas
  • 2 postów

Napisano 03 lutego 2022 - 07:57

Czy udało Ci się coś w tym temacie zrobić? Chyba popełniłem ten sam błąd i utworzyłem nowe konto z icloud.com emailem. Dzięki za info.

Dzień dobry,

Piszę ponieważ mam identyczny problem. Wpisując adres e-mail mojego apple id wyskakuje komunikat  , że ten apple id nie jest aktywny. Wygląda to tak jakby nigdy nie było takiego konta, a jeszcze wczoraj normalnie z niego korzystałem. Udało się Panu rozwiązać problem czy podobnie jak post niżej było trzeba zaczekać te dwa dni i wróciło wszystko do normy ? 



#5 ThePawXX

ThePawXX
  • 1 postów

Napisano 04 lutego 2022 - 23:43

Dzień dobry, czy ktoś wie jaka przyczyna problemu? Mam to samo, nagle pojawia się komunikat że ten apple id nie jest aktywny. Chwile wcześniej wszystko działało normalnie.



#6 k4mlas

k4mlas
  • 2 postów

Napisano 05 lutego 2022 - 00:20

Dzień dobry, Rozwiązaniem problemu był kontakt ze wsparciem technicznym. Konsultant nie potrafił mi powiedzieć dlaczego tak się stało, być może jakas awaria. Wszystko zajęło chwilę i od razu zostało odblokowane. Być może jakbym poczekał dwa dni wszystko wróciło by do normy, ale wolałem nie czekać.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych