Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Kod czasu przed ekranem nie działa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 dodzik7

dodzik7
  • 1 postów

Napisano 24 grudnia 2021 - 22:43

Witam, jestem posiadaczką chmury rodzinnej od 1,5 roku. Syn 10 lat ma telefon połączony ze mną. Dotychczas wszystko działało bez zarzutu, korzystałam z ustalonych limitów oraz czasem zmienialiśmy hasło -kod czasu. Aż kilka dni temu zauważyłam że raport korzystania z tel u dziecka nie aktualizuje się. Wł/wył obydwa tel, wł/wył funkcje czasu przed ekranem, przywróciliśmy w obu telefonach ustawienia fabryczne. Widzę mój raport u siebie, syn widzi swój u siebie, natomiast ja nie widzę jego. Mało tego zmieniam jego hasło u siebie, a on wciąż może korzystać ze starego. Jakby się coś zawiesiło. Wysyłając prośby o akceptację do mnie ja korzystam z nowo utworzonego kodu, natomiast on wciąż może używać starego do zatwierdzania (które rzecz jasna zna).
Sytuacja dotyczy jego iPhone 8 i również ipada. Na obu jego urządzeniach ten sam problem. i ja nie widzę obu tych urządzeń w raportach w moim tel. Jakieś pomysły zanim skontaktuje się z support? Dziękuje i Pzdr.

#2 gadzeciarz_z_rozsadku

gadzeciarz_z_rozsadku
  • 102 postów

Napisano 23 kwietnia 2022 - 17:45

Czy kod do "czasu przed ekranem" i "raportu prywatności aplikacji" ustala się niezależnie od PINU karty SIM czyy to to samo?



#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 666 postów
  • Płeć:

Napisano 23 kwietnia 2022 - 18:34

Jest to kompletnie osobne. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych