Witam, jestem posiadaczką chmury rodzinnej od 1,5 roku. Syn 10 lat ma telefon połączony ze mną. Dotychczas wszystko działało bez zarzutu, korzystałam z ustalonych limitów oraz czasem zmienialiśmy hasło -kod czasu. Aż kilka dni temu zauważyłam że raport korzystania z tel u dziecka nie aktualizuje się. Wł/wył obydwa tel, wł/wył funkcje czasu przed ekranem, przywróciliśmy w obu telefonach ustawienia fabryczne. Widzę mój raport u siebie, syn widzi swój u siebie, natomiast ja nie widzę jego. Mało tego zmieniam jego hasło u siebie, a on wciąż może korzystać ze starego. Jakby się coś zawiesiło. Wysyłając prośby o akceptację do mnie ja korzystam z nowo utworzonego kodu, natomiast on wciąż może używać starego do zatwierdzania (które rzecz jasna zna).
Sytuacja dotyczy jego iPhone 8 i również ipada. Na obu jego urządzeniach ten sam problem. i ja nie widzę obu tych urządzeń w raportach w moim tel. Jakieś pomysły zanim skontaktuje się z support? Dziękuje i Pzdr.
Kod czasu przed ekranem nie działa
Rozpoczęty przez
dodzik7
, 24 gru 2021 22:43
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 grudnia 2021 - 22:43
#2
Napisano 23 kwietnia 2022 - 17:45
Czy kod do "czasu przed ekranem" i "raportu prywatności aplikacji" ustala się niezależnie od PINU karty SIM czyy to to samo?
#3
Napisano 23 kwietnia 2022 - 18:34
Jest to kompletnie osobne.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych