Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Airport Express i client mode


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Klimer

Klimer
  • 848 postów

Napisano 16 grudnia 2021 - 14:17

Cześć,

 

mam problem: mam Airport Express 1 generacji. Chciałbym żeby Airport Express podłączył się do mojej sieci wifi i udostępnił internet urządzeniu przez kabel ethernet. 

 

Przy konfiguracji wybieram "dołącz do sieci bezprzewodowej", wpisuję dane sieci i widzę na liście routera, że AP jest podłączony. Pali się zielona dioda.

 

po podłączeniu laptopa, laptop nie widzi połączenia ethernetowego w ogóle :/ Sprawdzałem na 2 różnych laptopach i na żadnym nie działa, więc zakładam, że to problem komputera, tylko airport express.

 

Ktoś może mi doradzić co z tym fantem zrobić? 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 757 postów
  • Płeć:

Napisano 16 grudnia 2021 - 17:08

A na jakich laptopach sprawdzałeś? 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Klimer

Klimer
  • 848 postów

Napisano 16 grudnia 2021 - 18:41

na Macbooku Pro 5,4 i na Dellu Latitude 7390



#4 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 826 postów

Napisano 16 grudnia 2021 - 19:08

To jeszcze gniazdko i kabelek są do sprawdzenia. Szczególnie kabelek. 



#5 Klimer

Klimer
  • 848 postów

Napisano 17 grudnia 2021 - 10:07

tylko kabel działa, bo konfigurowałem na nim innego access pointa, którego też próbowałem przekabacić na AP w trybie client. Jest jedynie szansa, że gniazdo w Airporcie nie działa.

 

Do tego jak wyciągnę AP z kontaktu i włożę jeszcze raz, to na początku "odpalania" komunikuje się on z MBP. Widzę to w statusie sieci, że łączy się i przesyłane są jakieś pakiety. Natomiast zanim dojdzie do pełnego uruchomienia, Airport jakby ubijał połączenie i wyświetla się komunikat, zgodnie z którym kabel ethernet nie jest połączony. 


Użytkownik Klimer edytował ten post 17 grudnia 2021 - 10:11


#6 angelares

angelares
  • 912 postów
  • Skądona taka blada?

Napisano 21 grudnia 2021 - 10:29

Sprawdz dowrotnie czy AP wpiety po kablu do routea daje wifi - wtedy będziesz wiedział czy wogóle działą poprawnie. Potem można kombinowac typu reset  i itp. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych