Witam,
moja partnerka kupiła Air`a z m1, 2020 , utworzyła Apple ID, zaktualizowała do Monterey, wszystko ładnie działa jest zalogowana na swoim koncie , ale gdy wchodzi do AppStore/AppleTv i próbuję się zalogować ( na dole okienko sing in ) wyskakuję ( this apple id has not yet been used with the app store ) klikamy Review, lecz nic to nie daję. Strona Apple, sugerowała sprawdzić, godzinę, wylogować się z konta, ponownie zalogować, lecz nic to nie daje , kartę kredytową i pozostałe dane ma aktualne. Na moim pro z Monterey wszystko działa jak powinno, myślę, że coś nie zaznaczyliśmy w tym jej Apple ID i stąd problem, że nie możemy wejść do Appstore. Jakieś sugestie ?
Pozdrawiam
( przepraszam moderatora , moje niedopatrzenie ,hardware zamiast software)

Brak możliwości zalogowania się do AppStore i AppleTv
#1
Posted 07 December 2021 - 12:51
#2
Posted 07 December 2021 - 13:12
Zaloguj się: https://appleid.apple.com/
podaj adresy do wysyłki, Upewnij się, że karta ma środki na koncie i można płacić za jej pomocą w internecie.
Czy potwierdziłeś maila weryfikacyjnego od Apple?
#3
Posted 07 December 2021 - 13:31
Dzięki za odpowiedź !
Parę dni temu logowaliśmy się na tą stronę, dodaliśmy adresy do wysyłki , nic to nie dało.
Właśnie napisałem do Kobity czy tą kartę którą podała, czy ma tam jakieś środki - NIE... , wróci z pracy to dodamy kartę ze środkami i zobaczymy .
Powiem Ci, założyła ID z końcówką, icloud.com, wchodziłem na pocztę i również myślałem , że trzeba coś aktywować ale żadnego maila z aktywacją nie było .
Dam później znać czy dodanie nowej karty coś dało
#4
Posted 08 December 2021 - 10:05
Witam,
Niestety dodanie aktywnej karty kredytowej ze środkami nic nie dało . Robiliśmy wszystko co podałeś . Co do meila weryfikującego jeszcze raz sprawdziłem , takiego w skrzynce nie ma .
#5
Posted 08 December 2021 - 11:07
A próbowałeś uruchomić itunes lub AppleTV i w nich logować się z nową kartą?
Dzwoniłeś na infolinię?
#6
Posted 08 December 2021 - 11:18
Zalogowaliśmy się jej Apple ID na mojego Pro i to samo było nie mogliśmy wejść na Appstore, ja natomiast zalogowałem się na jej AIR`a swoim Apple ID i bez problemu wszystko działało . Dzisiaj zaplanujemy rozmowę z infolinią bo ewidentnie coś jest nie tak z jej Apple ID .
#7
Posted 05 January 2022 - 04:26
Zalogowaliśmy się jej Apple ID na mojego Pro i to samo było nie mogliśmy wejść na Appstore, ja natomiast zalogowałem się na jej AIR`a swoim Apple ID i bez problemu wszystko działało . Dzisiaj zaplanujemy rozmowę z infolinią bo ewidentnie coś jest nie tak z jej Apple ID .
Wiem, że trochę późno, ale ten sam problem miałem na moim MBP, wystarczy na innym urządzeniu (może być apple music na androidzie) się zalogować na to konto, i wtedy na macbooku powinno już działać.
Macbook Pro M1| iPhone XS 64GB
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users