Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone 13 Pro kurz w obiektywie


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Nim

Nim
  • 9 posts

Posted 04 December 2021 - 07:23

Witajcie, posiadam iPhone 13 Pro od kilku dni, jestem z niego bardzo zadowolony, jednakże wczoraj zauważyłem dość dużą drobinkę kurzu wewnątrz Ultra Wide (wcześniej jej nie było). Zastanawiam się, czy problem się nie pogłębi, telefon ma dopiero kilka dni, poza tym pyłek może się chyba przesunąć i później wpłynąć na jakość zdjęć. Nie zwróciłbym na to uwagi gdyby nie fakt, że ten obiekt jest dość duży. Jak wygląda to u Was? Czy taka nieszczelność obiektywu jest normalna? Warto odesłać telefon, czy to nie ma sensu?   Poniżej zdjęcie problemu.

 

 

https://zapodaj.net/8a2b226d9b4b9.jpg.html


Edited by Nim, 04 December 2021 - 07:27.


#2 Regiss

Regiss
  • 2978 posts
  • SkądRadom

Posted 04 December 2021 - 10:00

Nie jest normalna. To nie jest nieszczelność tylko podczas montażu pewnie wpadł. Ja bym go oddał do sklepu. Może się przesunąć za jakiś czas i wtedy wiadomo jak będą wychodziły zdjęcia.

iPhone 15 Pro


#3 Nim

Nim
  • 9 posts

Posted 04 December 2021 - 10:41

Nie jest normalna. To nie jest nieszczelność tylko podczas montażu pewnie wpadł. Ja bym go oddał do sklepu. Może się przesunąć za jakiś czas i wtedy wiadomo jak będą wychodziły zdjęcia.

Cześć, dzięki za szybką odpowiedź. Masz rację, tak zrobię, oddam go. Mam jeszcze takie pytanko, bo nigdy nie oddawałem rzeczy do AOS. Zamawiałem iPhone'a telefonicznie i wystąpił jakiś błąd, że nie widzę go w moich zamówieniach logując się za pomocą Apple ID, pewnie będę musiał telefonicznie jakoś ustalić ten zwrot. Jak się to odbywa? Muszę go zwrócić, czekać na zwrot kasy i dopiero zamawiać nowy? Czy jak im podam powód od razu wyślą mi nowy?



#4 Regiss

Regiss
  • 2978 posts
  • SkądRadom

Posted 04 December 2021 - 10:45

Dziwne powinien być na Twoim koncie. Zainstaluj apkę apple store i tam może będzie i będziesz mógł zainicjować zwrot. Jest opcja uzyskaj produkt zamienny ale to tylko telefonicznie da się ogarnąć. Dzwoń na 800 702 32. U mnie jest napisane, że do 5 dni po zwrocie otrzymasz nowy produkt. Ale to indywidualnie musisz dogadać na infolini.

Edited by Regiss, 04 December 2021 - 10:46.

iPhone 15 Pro


#5 soczekpl

soczekpl
  • 3288 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 04 December 2021 - 11:13

Aż dokładnie obczaiłem aparat w moim 13 Pro, nic takiego nie ma, nawet ziarenka. Najlepiej zlecić wymianę telefonicznie, wysyłka nowego następuje po odebraniu (z tego co pamiętam, fizycznej dostawie do magazynu) starego. Kiedyś było inaczej, szybciej, no ale cóż.


Edited by soczekpl, 04 December 2021 - 11:13.

Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#6 Nim

Nim
  • 9 posts

Posted 04 December 2021 - 11:14

Jeszcze raz dzięki, rozwiałeś wszystkie moje wątpliwości, zadzwonię w poniedziałek, bo w weekend infolinia apple jest nieczynna. 


Aż dokładnie obczaiłem aparat w moim 13 Pro, nic takiego nie ma, nawet ziarenka. Najlepiej zlecić wymianę telefonicznie, wysyłka nowego następuje po odebraniu (z tego co pamiętam, fizycznej dostawie do magazynu) starego. Kiedyś było inaczej, szybciej, no ale cóż.

U mnie problem pojawił się po trzech dniach, więc pewnie ta drobinka była gdzieś ukryta pod uszczelką.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users