Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

modem usb Huawei e33xx po aktualizacji macOS (11) Big Sur


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 potek1980

potek1980
  • 1 postów

Napisano 20 listopada 2021 - 20:52

Od parunastu dni nie działa mi modem usb Huawei e3372. System go nie widzi. Stało się to po aktualizacji macOS (11) Big Sur. Znalazłem info o wyłączeniu SIP bez kext ... niestety nie przynosi to skutku. Czy ktoś ma podobny problem i czy zostało już znalezione rozwiązanie?

Załączone pliki



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 890 postów
  • Płeć:

Napisano 20 listopada 2021 - 21:29

Przeniosłem temat, bo problem dotyczy urządzenia firmy trzeciej. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 DanielF

DanielF
  • 5 764 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 20 listopada 2021 - 22:14

Na supporcie masz tylko do 10.15

https://consumer.hua.../routers/e3372/

 

+

 

"Install the modem driver, then connect to the internet from your Mac Network Preferences . Please make sure to select the interface (+ sign below left of the list) and select Huawei mobile as the interface. But the modem cant register to the LTE band, but so far the DC-HSPA+ works great."

 

Jak nie lubisz takich zabaw, to kup router z WiFI i nigdy żadna aktualizacja Cię nie zaskoczy.


Użytkownik DanielF edytował ten post 20 listopada 2021 - 22:16

Fallout ...war, war never changes...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych