
Nowy Macbook Air M1 się kiwa
#1
Napisano 02 listopada 2021 - 20:49
https://youtube.com/...w?feature=share
#2
Napisano 02 listopada 2021 - 23:45
1. Jeśli uważasz, że jest jakiś problem fizyczny, to jak najbardziej powinieneś iść do serwisu. Aczkolwiek osobiście bym przetestował na kilku różnych powierzchniach, tak dla pewności.
2. Moim zdaniem kupno AppleCare Protection plan w sytuacji, kiedy mieszkasz i pracujesz w kraju w którym jest AppleCare+ jest cokolwiek oryginalnym pomysłem. Ten drugi, nawet jeśli kosztuje ciut więcej, ma olbrzymią przewagę w postaci obniżenia kosztów naprawy w przypadku przypadkowego uszkodzenia MacBooka.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 03 listopada 2021 - 00:32
1. Jeśli uważasz, że jest jakiś problem fizyczny, to jak najbardziej powinieneś iść do serwisu. Aczkolwiek osobiście bym przetestował na kilku różnych powierzchniach, tak dla pewności.
2. Moim zdaniem kupno AppleCare Protection plan w sytuacji, kiedy mieszkasz i pracujesz w kraju w którym jest AppleCare+ jest cokolwiek oryginalnym pomysłem. Ten drugi, nawet jeśli kosztuje ciut więcej, ma olbrzymią przewagę w postaci obniżenia kosztów naprawy w przypadku przypadkowego uszkodzenia MacBooka.
1. Na jednych kiwa się mniej, na innych więcej. Patrząc na niego nie widać żaby był krzywy. Dziwne.
2. Tylko komputer mam z AppleCare PP, bo komputer leży ttlko na biurko, albo na kolanach. Reszta sprzetow ma wykupione Apple Care+
#4
Napisano 03 listopada 2021 - 07:41
Mój też się ciutkę kiwa na niektórych powierzchniach, Air mojej mamy także. Mam podejrzenie, że to może być kwestia projektu tego maka - budowa jest sprzed M1. Będę sprzedawać Aira po dostawie Pro'14, to podejdę do iMad i zapytam, ale mam wrażenie, że to powszechny problem z Airem M1.
- krzysztofsds lubi to
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#5
Napisano 03 listopada 2021 - 10:36
W mnie nie ma tego problemu.
Apple Care Protection jest na cały świat więc nie widzę problemu w tej kwestii.
Air ma i tak bardzo sztywną konstrukcję więc nie sądzę że ktoś użył tak dużej siły żeby go przekrzywić ale najłatwiej jest uszkodzić laptopa podczas jego transportu, przypadkowego naciśnięcia itp. więc może tak to się stało.
iPhone Pro iPad Pro MacBook Pro AirPods Pro iWatch
#6
Napisano 03 listopada 2021 - 13:44
W mnie nie ma tego problemu.
Apple Care Protection jest na cały świat więc nie widzę problemu w tej kwestii.
Air ma i tak bardzo sztywną konstrukcję więc nie sądzę że ktoś użył tak dużej siły żeby go przekrzywić ale najłatwiej jest uszkodzić laptopa podczas jego transportu, przypadkowego naciśnięcia itp. więc może tak to się stało.
On był przywieziony zapakowany w kartonie oryginalnym. Otworzyłem go dopiero we Włoszech.
#7
Napisano 03 listopada 2021 - 17:23
Byłem przed chwilą w Genius Bar. Technik sprawdził i powiedział, że trochę za mocno się rusza patrząc, że to komputer nowy. Ale muszą wysłać do centrum serwisowego. Bardzo prawdopodobne wystarczy tylko wymienić tylnią pokrywę.
#8
Napisano 10 listopada 2021 - 10:00
Geniu Bas wymienił tylnią pokrywę. Komputer przestał się chwiać. Dlatego komu się nie trzyma poziomu to warto odezwać się do serwisu.
- soczekpl i winmaciek lubią to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych