Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę się zalogować do App Store.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 mediana07

mediana07
  • 5 postów

Napisano 30 października 2021 - 09:37

Pierwsze kroki na MacBook Air.

Nie mogę się zalogować na App Store, podpięłęm kartę, podałem adres i dalej to logowanie mi się zapętla.

Wydaje mi się, że brakuje tylko zaakceptowania regulaminu, ale nie mogę tego znaleść.

help :)

M.



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 515 postów
  • Płeć:

Napisano 30 października 2021 - 10:37

Jaki system?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 mediana07

mediana07
  • 5 postów

Napisano 30 października 2021 - 12:20

To nowy sprzęt, zaktualizowany do najnowszej wersji, później mogę podać jaka wersja.

#4 mediana07

mediana07
  • 5 postów

Napisano 30 października 2021 - 22:39

MacOS Big Sur 11.6



#5 winmaciek

winmaciek
  • 6 515 postów
  • Płeć:

Napisano 30 października 2021 - 23:20

No to nie jest najnowsza. Uaktualnij (najlepiej do Monterey) i sprawdź, czy problem dalej występuje. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#6 Stasio90

Stasio90

    I hear the Angels cry, the calling my name.

  • 1 550 postów
  • SkądŁaziska Górne

Napisano 03 listopada 2021 - 15:55

Zaloguj się przy pomocy innego urządzenia, może być telefon z androidem i zainstalowane apple music na tym telefonie. Zaloguj sie z jego poziomu do konta icloud, i potem dopiero na Macbook Air, powinno pomóc.


Macbook Pro 13 M1 8GB/256GB, iPhone XS 64GB


#7 mediana07

mediana07
  • 5 postów

Napisano 08 listopada 2021 - 21:11

Pomógł ostani wpis. Dzięki.
Btw. Trochę bez sensu takie kombinacje.

Użytkownik mediana07 edytował ten post 08 listopada 2021 - 21:12





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych