Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Centrum akcesoriów nie odpowiada co kilnanaście minut


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 konio124

konio124
  • 669 postów

Napisano 27 października 2021 - 04:44

Witam. Nie jestem pewien czy to odpowiedni dział.
Od kilku tygodni mam problem z notorycznie występującym komunikatem „centrum akcesoriów nie odpowiada” i po chwili ” centrum akcesoriów odpowiada”. Komunikaty pojawiają się co kilkanaście minut.
 
W moim domu posiadam 3 urządzenia, które działają jako centrum akcesoriów. 2x Apple TV ostatniej generacji oraz HomePod mini.
W momencie gdy dostaje komunikat, wszystkie urządzenia mają status "Rozłączone"
 
Oczywiście próbowałem resetować urządzenia, usuwać z domu i ponownie dodawać. Nawet zmieniłem router, ponieważ sądziłem, że to on generuje problem. Niestety nie pomogło. Support Apple bada sprawę od miesiąca i nie mogą namierzyć przyczyny.
 
Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i pomoże usunąć ten irytujący błąd.


 

Załączone pliki


iPhone 16 Pro Max 1TB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Ultra 2 Black ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB


#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 893 postów
  • Płeć:

Napisano 27 października 2021 - 11:30

Tez mi czasem ten komunikat wyskakuje, ale zdecydowanie rzadziej. Czasem raz dziennie, czasem w ogóle. Więc nauczyłem się go ignorować. Wifi mam raczej stabilne.

#3 skejt89

skejt89
  • 2 postów

Napisano 06 listopada 2021 - 11:09

Dokładnie ten sam problem. Być może po iOS 15 jest coś nie tak bo chyba mniej więcej wtedy zaczęły się takie cuda. U mnie hubem jest HomePod mini. Przeszukałem cały internet i nic :( Dziś jeszcze będzie próba odtworzenia Iphone i konfiguracja Domu od nowa.

#4 woytek75

woytek75
  • 1 postów

Napisano 22 grudnia 2022 - 20:21

Cześć, mam podobny problem z Apple TV jako centrum akcesoriów. Częste rozłączanie się i ponowne włączanie. Problemem jest nie tylko uciążliwe powiadomienia ale np nie mogę otworzyć zamka.

Ktoś rozwiązał ten problem?



#5 konio124

konio124
  • 669 postów

Napisano 22 grudnia 2022 - 21:26

U mnie po najnowszej aktualizacji i zrobieniu konwersji do nowego systemu homekit, jest jeszcze gorzej. Kilkanaście powiadomień na godzinę.


iPhone 16 Pro Max 1TB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Ultra 2 Black ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB


#6 iNcis3

iNcis3
  • 9 postów
  • SkądKielce

Napisano 23 grudnia 2022 - 16:07

 

Witam. Nie jestem pewien czy to odpowiedni dział.
Od kilku tygodni mam problem z notorycznie występującym komunikatem „centrum akcesoriów nie odpowiada” i po chwili ” centrum akcesoriów odpowiada”. Komunikaty pojawiają się co kilkanaście minut.
 
W moim domu posiadam 3 urządzenia, które działają jako centrum akcesoriów. 2x Apple TV ostatniej generacji oraz HomePod mini.
W momencie gdy dostaje komunikat, wszystkie urządzenia mają status "Rozłączone"
 
Oczywiście próbowałem resetować urządzenia, usuwać z domu i ponownie dodawać. Nawet zmieniłem router, ponieważ sądziłem, że to on generuje problem. Niestety nie pomogło. Support Apple bada sprawę od miesiąca i nie mogą namierzyć przyczyny.
 
Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i pomoże usunąć ten irytujący błąd.

 

 

Miałem to samo. Po usunięciu domu i dodaniu do nowego urządzeń wszystkie zaczęły odpowiadać. Pojawił się jednak inny problem z udostępniem domu - wysłanych zaproszeń nie może nikt przyjąć. Apple dało ciała z homekitem na święta! 


Miałem to samo. Po usunięciu domu i dodaniu do nowego urządzeń wszystkie zaczęły odpowiadać. Pojawił się jednak inny problem z udostępniem domu - wysłanych zaproszeń nie może nikt przyjąć. Apple dało ciała z homekitem na święta! 

Po tej ilości błędów Apple zablokowało  możliwość przejścia na nową architekturę HomeKit.



#7 MiL

MiL
  • 1 452 postów
  • Płeć:

Napisano 23 grudnia 2022 - 18:41

W głowie się nie mieści. Najlepszym rozwiązaniem jest przejście na Home Assistanta.



#8 Tomzik87

Tomzik87
  • 1 015 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 28 grudnia 2022 - 11:01

Poprawkę ze zmianą architektury wycofali. MIałem dokładnie to samo. Z 3x przywracałem homepoda mini i w końcu poszło.



#9 gizzi

gizzi
  • 1 postów

Napisano 06 listopada 2023 - 14:57

Czy komuś już udało się rozwiązać ten problem? iOS 17.2. Kilka razy dziennie komunikaty o e centrum akcesoriów nie odpowiada, aby za chwilę otrzymać komunikat że odpowiada. Jest to juz męczące.



#10 konio124

konio124
  • 669 postów

Napisano 07 listopada 2023 - 01:17

To może głupio zabrzmi ale u mnie problem z komunikatem "Centrum akcesoriów nie odpowiada" skończył się gdy zmieniłem dostawcę internetu.


iPhone 16 Pro Max 1TB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Ultra 2 Black ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych