Centrum akcesoriów nie odpowiada co kilnanaście minut
#1
Napisano 27 października 2021 - 04:44
iPhone 16 Pro Max 1TB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Ultra 2 Black ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB
#2
Napisano 27 października 2021 - 11:30
#3
Napisano 06 listopada 2021 - 11:09
#4
Napisano 22 grudnia 2022 - 20:21
Cześć, mam podobny problem z Apple TV jako centrum akcesoriów. Częste rozłączanie się i ponowne włączanie. Problemem jest nie tylko uciążliwe powiadomienia ale np nie mogę otworzyć zamka.
Ktoś rozwiązał ten problem?
#5
Napisano 22 grudnia 2022 - 21:26
U mnie po najnowszej aktualizacji i zrobieniu konwersji do nowego systemu homekit, jest jeszcze gorzej. Kilkanaście powiadomień na godzinę.
iPhone 16 Pro Max 1TB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Ultra 2 Black ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB
#6
Napisano 23 grudnia 2022 - 16:07
Witam. Nie jestem pewien czy to odpowiedni dział.Od kilku tygodni mam problem z notorycznie występującym komunikatem „centrum akcesoriów nie odpowiada” i po chwili ” centrum akcesoriów odpowiada”. Komunikaty pojawiają się co kilkanaście minut.W moim domu posiadam 3 urządzenia, które działają jako centrum akcesoriów. 2x Apple TV ostatniej generacji oraz HomePod mini.W momencie gdy dostaje komunikat, wszystkie urządzenia mają status "Rozłączone"Oczywiście próbowałem resetować urządzenia, usuwać z domu i ponownie dodawać. Nawet zmieniłem router, ponieważ sądziłem, że to on generuje problem. Niestety nie pomogło. Support Apple bada sprawę od miesiąca i nie mogą namierzyć przyczyny.Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i pomoże usunąć ten irytujący błąd.
Miałem to samo. Po usunięciu domu i dodaniu do nowego urządzeń wszystkie zaczęły odpowiadać. Pojawił się jednak inny problem z udostępniem domu - wysłanych zaproszeń nie może nikt przyjąć. Apple dało ciała z homekitem na święta!
Miałem to samo. Po usunięciu domu i dodaniu do nowego urządzeń wszystkie zaczęły odpowiadać. Pojawił się jednak inny problem z udostępniem domu - wysłanych zaproszeń nie może nikt przyjąć. Apple dało ciała z homekitem na święta!
Po tej ilości błędów Apple zablokowało możliwość przejścia na nową architekturę HomeKit.
#7
Napisano 23 grudnia 2022 - 18:41
W głowie się nie mieści. Najlepszym rozwiązaniem jest przejście na Home Assistanta.
#8
Napisano 28 grudnia 2022 - 11:01
Poprawkę ze zmianą architektury wycofali. MIałem dokładnie to samo. Z 3x przywracałem homepoda mini i w końcu poszło.
#9
Napisano 06 listopada 2023 - 14:57
Czy komuś już udało się rozwiązać ten problem? iOS 17.2. Kilka razy dziennie komunikaty o e centrum akcesoriów nie odpowiada, aby za chwilę otrzymać komunikat że odpowiada. Jest to juz męczące.
#10
Napisano 07 listopada 2023 - 01:17
To może głupio zabrzmi ale u mnie problem z komunikatem "Centrum akcesoriów nie odpowiada" skończył się gdy zmieniłem dostawcę internetu.
iPhone 16 Pro Max 1TB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Ultra 2 Black ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych