Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Centrum akcesoriów nie odpowiada co kilnanaście minut


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 konio124

konio124
  • 641 postów

Napisano 27 października 2021 - 04:44

Witam. Nie jestem pewien czy to odpowiedni dział.
Od kilku tygodni mam problem z notorycznie występującym komunikatem „centrum akcesoriów nie odpowiada” i po chwili ” centrum akcesoriów odpowiada”. Komunikaty pojawiają się co kilkanaście minut.
 
W moim domu posiadam 3 urządzenia, które działają jako centrum akcesoriów. 2x Apple TV ostatniej generacji oraz HomePod mini.
W momencie gdy dostaje komunikat, wszystkie urządzenia mają status "Rozłączone"
 
Oczywiście próbowałem resetować urządzenia, usuwać z domu i ponownie dodawać. Nawet zmieniłem router, ponieważ sądziłem, że to on generuje problem. Niestety nie pomogło. Support Apple bada sprawę od miesiąca i nie mogą namierzyć przyczyny.
 
Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i pomoże usunąć ten irytujący błąd.


 

Załączone pliki


iPhone 13 Pro Max 512GB Graphite ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Series 7 Nike+ Cellular ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro ♦ Apple TV 4K A12 64GB


#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 3 003 postów

Napisano 27 października 2021 - 11:30

Tez mi czasem ten komunikat wyskakuje, ale zdecydowanie rzadziej. Czasem raz dziennie, czasem w ogóle. Więc nauczyłem się go ignorować. Wifi mam raczej stabilne.

#3 skejt89

skejt89
  • 2 postów

Napisano 06 listopada 2021 - 11:09

Dokładnie ten sam problem. Być może po iOS 15 jest coś nie tak bo chyba mniej więcej wtedy zaczęły się takie cuda. U mnie hubem jest HomePod mini. Przeszukałem cały internet i nic :( Dziś jeszcze będzie próba odtworzenia Iphone i konfiguracja Domu od nowa.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych