Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

odmowa naprawy gwarancyjnej - czy jeszcze można coś zrobić?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 qrdziel

qrdziel
  • 12 postów

Napisano 22 października 2021 - 07:49

witam.

Córka bardzo ciężko pracowała całe wakacje - kupiła sobie macbook air 2020.

W pewnym momencie przestał działać.

zaniosła do serwisu, ale odmówili naprawy, ponieważ został zalany.

Jestem 100% pewny,  że nie został zalany dlatego poprosiłem o jakiś dowód - zdjęcie wnętrza

nie przesłali mi dowodu - tylko zdjęcie pokazali mi na tablecie. Zrobiłem zdjęcie moim smartfonem.

Czy możecie rozpoznać czy to jest płyta główna tego modelu?

Co mogę jeszcze zrobić, gdy nie zgadzam się z diagnozą. Czy mogę poprosić niezależny serwis o ponowną diagnozę? Tak aby nie utracić gwarancji?

 

Pewnie dobra grupa??

Załączone pliki



#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 637 postów
  • Płeć:

Napisano 22 października 2021 - 08:29

Zanim ci znowu zamkną wątek, to może zdążę doradzić, żebyś następnym razem umieścił go w dziale „zakupy, gwarancje i reklamacje”. Tutejsi moderatorzy (szczególnie niektórzy) nie mają w zwyczaju doradzić przed wywaleniem wątku w kosmos. Taki tu mamy klimat.
  • krzysztofsds lubi to

#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 503 postów
  • Płeć:

Napisano 22 października 2021 - 08:42

Dobra, przeniosę, ale na przyszłość proszę o zapoznanie się ze strukturą forum przed tworzeniem nowych tematów. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 758 postów

Napisano 22 października 2021 - 09:26

Pomijając referencje do Macbooka pro na tym zdjęciu, to zdecydowanie nie wygląda to na płytę z Air M1. Ciekaw jestem co to za serwis?



#5 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 22 października 2021 - 09:49

Ja polecam gorąco Serwis.Me z Krakowa. Miałem przypadek, że inny serwis zarzucił mi zalanie co okazało się nieprawdą a u nich udało się rozwiązać problem. 



#6 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 22 października 2021 - 09:53

No i jeszcze pytanie gdzie był sprzęt kupiony...


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#7 winmaciek

winmaciek
  • 6 503 postów
  • Płeć:

Napisano 22 października 2021 - 09:54

Pomijając referencje do Macbooka pro na tym zdjęciu, to zdecydowanie nie wygląda to na płytę z Air M1. Ciekaw jestem co to za serwis?

W 2020 jeszcze przed ogłoszeniem z WWDC był wypust MacBooków Air (nawet 4 rdzenie można było włożyć do nich, grzało się aż miło). 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#8 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 22 października 2021 - 10:56

Nie jestem elektronikiem, ale wszystkie te złote piny powinny być czyste, a  tam ewidentnie widać, że coś się dzieje (srebrne obwódki)

Czasami zalanie nie musi powstać przez oblanie sokiem, znam ludzi co czyszczą komputer psikając na ekran i klawiaturę bezpośrednio spryskiwaczem do szyb, a tak robić nie wolno tylko najpierw na szmatkę.


Użytkownik DanielF edytował ten post 22 października 2021 - 19:46

  • winmaciek lubi to
Fallout ...war, war never changes...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych