https://ibb.co/Bcp8bF2
Użytkownik donM. edytował ten post 11 października 2021 - 09:24
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 11 października 2021 - 09:22
Użytkownik donM. edytował ten post 11 października 2021 - 09:24
Napisano 11 października 2021 - 09:50
Zrób update iOS.
Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
Napisano 11 października 2021 - 11:19
Napisano 11 lutego 2022 - 17:01
Się dołącze poniekąd do tematu. Zauważyłem że dość często zegarek nie ma połączenia z telefonem. Rozłączenie i ponowne połączenie pomaga na jakiś czas i wtedy znów zrywa łączność. Zdarza się że łapie na jakiś czas ale długofalowo tylko rozłączanie pomaga. MIał ktoś podobny przypadek?
iP13 Pro Max i AP 6
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych