Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 13 pro max nie łączy się automatycznie z siecią operatota gdy korzystam z karty esim


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 konio124

konio124
  • 668 postów

Napisano 05 października 2021 - 20:30

Zauważył ktoś z Was problem z kartą esim w 13 Pro Max?

Konfiguracja: zwykła karta nano sim + esim.

 

Po uruchomieniu iPhone'a pokazuje się komunikat "brak sieci" dla esim, dopiero po wejściu  w plany sieci komórkowej i ustawieniu wyboru sieci na ręczny, można się połączyć z siecią.

 

Nie mam pojęcia czy to wina nowego ios czy może wina operatora.

Dodam tylko że korzystam z karty esim orange, mieszkając w irlandzki.

 

1de107871ef03.gif


Użytkownik konio124 edytował ten post 05 października 2021 - 21:57

iPhone 15 Pro Max 512GB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Series 8 Cellular ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB


#2 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 05 października 2021 - 21:11

U mnie nie ma problemu.
  • konio124 lubi to

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#3 konio124

konio124
  • 668 postów

Napisano 05 października 2021 - 21:58

W takim razie to wina operatora.

Przerzuciłem esim na 12 pro max i był ten sam problem.


iPhone 15 Pro Max 512GB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Series 8 Cellular ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB


#4 iLuk45z

iLuk45z
  • 595 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 14 października 2021 - 16:43

A jaka sieć? nie przypadkiem Orange, bo u mnie w zeszłym tygodniu nagle straciłem możliwość dzwonienia/odbierania połączeń jak i brak internetu, pomimo zasięgu. Przerzucenie eSim na inny telefon nie naprawia tego błędu. Jedynie wg konsultanta pomorze przeniesienie eSim na fizyczną sim, sprawdzenie czy wszystko działa, jeśli tak to znowu trzeba przenieść fizyczną kartę na eSim wszystko robimy w aplikacji Orange Flex


iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple  iPads --> iPad Mini 4 WiFi Space Grey -> iPad Air 32GB Silver WiFi+LTE -> iPad 7th Gen 32GB WiFi+LTE -> iPad 9th 64GB WiFi Sapce Grey


#5 konio124

konio124
  • 668 postów

Napisano 14 października 2021 - 16:50

Tak, chodzi o oragne.

U mnie sie naprawiło po kilku dniach, teraz działa dobrze


iPhone 15 Pro Max 512GB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Series 8 Cellular ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB


#6 iLuk45z

iLuk45z
  • 595 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 14 października 2021 - 16:53

Hmm, to muszę sprawdzić u siebie, tzn dodać kartę eSim ponownie i zobaczyć bo w zaszły piątek nie mogłem w ogóle dzwonić. A czym objawiał się problem, może trzy szybkie sygnały i automatyczne rozłączenie połączenia? Bo właśnie u mnie jest taki błąd/problem.


Użytkownik iLuk45z edytował ten post 14 października 2021 - 16:54

iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple  iPads --> iPad Mini 4 WiFi Space Grey -> iPad Air 32GB Silver WiFi+LTE -> iPad 7th Gen 32GB WiFi+LTE -> iPad 9th 64GB WiFi Sapce Grey


#7 konio124

konio124
  • 668 postów

Napisano 14 października 2021 - 16:56

U mnie nie łączyło z siecią, musiałem włączyć ręczne wyszukiwanie sieci.


iPhone 15 Pro Max 512GB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Series 8 Cellular ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych