Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone 13 pro max nie łączy się automatycznie z siecią operatota gdy korzystam z karty esim


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 konio124

konio124
  • 670 posts

Posted 05 October 2021 - 20:30

Zauważył ktoś z Was problem z kartą esim w 13 Pro Max?

Konfiguracja: zwykła karta nano sim + esim.

 

Po uruchomieniu iPhone'a pokazuje się komunikat "brak sieci" dla esim, dopiero po wejściu  w plany sieci komórkowej i ustawieniu wyboru sieci na ręczny, można się połączyć z siecią.

 

Nie mam pojęcia czy to wina nowego ios czy może wina operatora.

Dodam tylko że korzystam z karty esim orange, mieszkając w irlandzki.

 

1de107871ef03.gif


Edited by konio124, 05 October 2021 - 21:57.

iPhone 16 Pro Max 1TB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Ultra 2 Black ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB


#2 EMU

EMU
  • 2372 posts
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Posted 05 October 2021 - 21:11

U mnie nie ma problemu.
  • konio124 likes this

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#3 konio124

konio124
  • 670 posts

Posted 05 October 2021 - 21:58

W takim razie to wina operatora.

Przerzuciłem esim na 12 pro max i był ten sam problem.


iPhone 16 Pro Max 1TB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Ultra 2 Black ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB


#4 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 posts
  • SkądŁDZ/Swansea

Posted 14 October 2021 - 16:43

A jaka sieć? nie przypadkiem Orange, bo u mnie w zeszłym tygodniu nagle straciłem możliwość dzwonienia/odbierania połączeń jak i brak internetu, pomimo zasięgu. Przerzucenie eSim na inny telefon nie naprawia tego błędu. Jedynie wg konsultanta pomorze przeniesienie eSim na fizyczną sim, sprawdzenie czy wszystko działa, jeśli tak to znowu trzeba przenieść fizyczną kartę na eSim wszystko robimy w aplikacji Orange Flex


iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium


#5 konio124

konio124
  • 670 posts

Posted 14 October 2021 - 16:50

Tak, chodzi o oragne.

U mnie sie naprawiło po kilku dniach, teraz działa dobrze


iPhone 16 Pro Max 1TB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Ultra 2 Black ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB


#6 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 posts
  • SkądŁDZ/Swansea

Posted 14 October 2021 - 16:53

Hmm, to muszę sprawdzić u siebie, tzn dodać kartę eSim ponownie i zobaczyć bo w zaszły piątek nie mogłem w ogóle dzwonić. A czym objawiał się problem, może trzy szybkie sygnały i automatyczne rozłączenie połączenia? Bo właśnie u mnie jest taki błąd/problem.


Edited by iLuk45z, 14 October 2021 - 16:54.

iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium


#7 konio124

konio124
  • 670 posts

Posted 14 October 2021 - 16:56

U mnie nie łączyło z siecią, musiałem włączyć ręczne wyszukiwanie sieci.


iPhone 16 Pro Max 1TB Space Black ♦ iPad Pro 11 M1 Cellular 1TB Space Grey ♦ Apple Watch Ultra 2 Black ♦ iPod Nano 6G/7G 16GB ♦ AirPods Pro 2 ♦ Apple TV 4K A15 128GB





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users