Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zwrot do Apple.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jash

Jash
  • 234 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 05 października 2021 - 19:27

Cześć, 

zwróciłem do Apple iPhone 13 Pro oraz skórzanego case'a. Zwroty wygenerowały się dwa, ale TNT wygenerowało do tego jeden list i kazało spakować w 1 paczkę.

Paczka dziś dojechała do celu, przyszedł e-mail od Apple'a, a w nim informacja o zwrocie case'a. Nic o telefonie. Czy to normalne?


iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#2 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 05 października 2021 - 22:58

Napisz do wsparcia Apple, konsultant po ustaleniach powinien rozwiać Twoje wątpliwości.

#3 Jash

Jash
  • 234 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 06 października 2021 - 09:48

Dzwoniłem dziś rano, bo wczoraj już było nieczynne. Ponoć inne są procedury przyjmowania zwrotów drobnych rzeczy jak case, których nie sprawdzają, a zwroty telefonów są sprawdzane i trwa to dłużej.


  • ali_cja lubi to

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych