Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Zwrot iPhone'a kupionego w Apple Online Store (brak zmiany statusów)


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 16dc00c3dd

16dc00c3dd
  • 3 posts

Posted 03 October 2021 - 17:47

Witam,

 

we wtorek, 28 września dokonałem zwrotu iPhone'a zakupionego w Apple Online Store. Pół godziny po telefonie od firmy TNT po telefon przyjechał kurier. Tak mnie zaskoczył tak szybkim przyjazdem, że w pośpiechu wydrukowałem szybko etykietę na paczkę z TNT, ale zapomniałem napisać na paczce nr zwrotu oraz wsadzić do środka etykietę zwrotu.

 

Telefon dotarł do magazynu Apple w Holandii w czwartek, 30 września. Wchodzę jednak dziś na konto i tam widnieje informacja: "Rozpoczęto procedurę zwrotu". Przecież powinien tam widnieć status "Odebrano przez Apple".

 

Próbowałem doddzwonić się na infolinie dwukrotnie ale po 25 min oczekiwania zawsze dawałem za wygraną. Czy nie ma się czym martwić? Czy jednak poprzez nienapisanie nr  zwrotu na paczce będę miał teraz problem ze zwrotem pieniędzy za iPhone'a?

 

a29be84111083.png



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6901 posts
  • Płeć:

Posted 03 October 2021 - 18:35

Ja myślę, że tutaj mogło się coś nie zaktualizować w systemie jeszcze. Zauważ, że Twoje wpisanie (lub nie) numeru na paczce nie miałoby znaczenia dla przejścia do następnego kroku (paczka odebrana przez kuriera).

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 ali_cja

ali_cja
  • 249 posts

Posted 04 October 2021 - 19:12


Próbowałem doddzwonić się na infolinie dwukrotnie ale po 25 min oczekiwania zawsze dawałem za wygraną. Czy nie ma się czym martwić?

Napisz do Apple w aplikacji „Wsparcie” (w temacie Zakupy…). W ustalonym przez Ciebie czasie powinien skontaktować się z Tobą konsultant i udzielić wyjaśnień.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users