Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone SE2020 - Karta SIM zablokowana - ale można normalnie korzystać


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jurand83

Jurand83
  • 2 postów

Napisano 26 września 2021 - 19:52

Witam wszystkich. Mam pytanie. Tak w skrócie. Miałem IP6s. W ciągu jakichś 13 miesięcy, bodajże 5 razy oddawałem go do serwisu Cortlanda z różnych przyczyn - wyłączanie na zimnie, samoczynne anulowanie połączeń, czy czarny ekran. Za każdym razem dostawałem "nowy egzemplarz". W którejś rozmowie ze wsparciem Apple, zapytałem, czy w mojej sytuacji (notorycznych awarii) jest możliwość wymiany go na inny model. Okazało się, że tak. IP6s poszła do Holandii do centrum Apple, a otrzymałem stamtąd w zamian pudełkowego Iphona SE2020.
 
I wszystko byłoby fajnie, gdyby nie to, że zobaczyłem po jakichś 2 tygodniach użytkowania, w ustawieniach  - Ogólne - To urządzenie - Blokada operatora, komunikat, iż Karta SIM jest zablokowana (To urządzenie prawdopodobnie może działać tylko w sieci oryginalnego operatora i/lub ma inne ograniczenia. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z dostawcą).
 
Ale mogę z niego normalnie korzystać tj. dzwonić, smsować itp. Sprawdzałem kartę innego operatora. Ten sam komunikat. Korzystać można normalnie. Mój operator stwierdził, iż wszystko jest u nich ok. Zgłosiłem to do wsparcia Apple. Polecili odtworzyć Iphona. Stwierdzili, że to może być jakiś błąd systemu. Zrobiłem odtworzenie, a komunikat dalej ten sam. Nie wiem co teraz zaleci wsparcie. Miał ktoś kiedyś, coś podobnego ?? Szczerze mówiąc mam już dość Iphonów. Wiecznie mam z nimi problemy. 
 
Tu było drugie pytanie o coś zupełnie innego, ale z okazji faktu, że na tym forum wyznajemy zasadę 'jeden wątek, jedno zagadnienie', pozwoliłem sobie je schować. / ftpd


#2 rafal886

rafal886
  • 1 315 postów

Napisano 20 maja 2022 - 12:25

Mam dokładnie ten sam przypadek. Udało się rozwiązać problem? Telefon najpierw od oficjalnego dystrybutora, później wymieniony przez Apple. Ten sam komunikat, restore, zmiana karty sim itd- nic nie pomaga.

Iphone 13 Pro Max Sierra Blue 256gb  MacBook Pro M1 13 16gb 256gb  AirPods 2 


#3 Damiann.

Damiann.
  • 3 postów

Napisano 26 maja 2022 - 13:39

To jest simlock, ale jeśli wszystko działa, to znaczy, że Twoja karta jest obsługiwana i nie masz się raczej czym martwić.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych