Witam wszystkich. Mam pytanie. Tak w skrócie. Miałem IP6s. W ciągu jakichś 13 miesięcy, bodajże 5 razy oddawałem go do serwisu Cortlanda z różnych przyczyn - wyłączanie na zimnie, samoczynne anulowanie połączeń, czy czarny ekran. Za każdym razem dostawałem "nowy egzemplarz". W którejś rozmowie ze wsparciem Apple, zapytałem, czy w mojej sytuacji (notorycznych awarii) jest możliwość wymiany go na inny model. Okazało się, że tak. IP6s poszła do Holandii do centrum Apple, a otrzymałem stamtąd w zamian pudełkowego Iphona SE2020.
I wszystko byłoby fajnie, gdyby nie to, że zobaczyłem po jakichś 2 tygodniach użytkowania, w ustawieniach - Ogólne - To urządzenie - Blokada operatora, komunikat, iż Karta SIM jest zablokowana (To urządzenie prawdopodobnie może działać tylko w sieci oryginalnego operatora i/lub ma inne ograniczenia. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z dostawcą).
Ale mogę z niego normalnie korzystać tj. dzwonić, smsować itp. Sprawdzałem kartę innego operatora. Ten sam komunikat. Korzystać można normalnie. Mój operator stwierdził, iż wszystko jest u nich ok. Zgłosiłem to do wsparcia Apple. Polecili odtworzyć Iphona. Stwierdzili, że to może być jakiś błąd systemu. Zrobiłem odtworzenie, a komunikat dalej ten sam. Nie wiem co teraz zaleci wsparcie. Miał ktoś kiedyś, coś podobnego ?? Szczerze mówiąc mam już dość Iphonów. Wiecznie mam z nimi problemy.
Tu było drugie pytanie o coś zupełnie innego, ale z okazji faktu, że na tym forum wyznajemy zasadę 'jeden wątek, jedno zagadnienie', pozwoliłem sobie je schować. / ftpd