Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

iPhone 13/13 Pro - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
666 odpowiedzi w tym temacie

#26 bf7a1f7821

bf7a1f7821

    Trancex

  • 597 postów

Napisano 17 września 2021 - 13:15

Tym razem udało mi się dokładnie wstrzelić o 14.00. Apka ruszyła bez poślizgu. Co z tego, jak podczas płacenia apple pay wyskoczyło powiadomienie, by dodać numer telefonu. A potem kolejne, by dodać adres email :D U bądz tu człowieku przygotowany ;)


I co zamówiłeś pro czy maxa?

IP XS Max | MacBook Pro 2020 | Ipad Air2 | AW 4 SS


#27 Hubson83

Hubson83

  • 903 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 września 2021 - 13:16

Pobrało Wam kasę od razu?


iPhone 15 Pro Max | iPhone 12 | Apple Watch Ultra | MacBook Pro 16" | MacBook Pro 14"


#28 soczekpl

soczekpl
  • 3 273 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 września 2021 - 13:17

Wszystko padło. Eh...


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#29 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 17 września 2021 - 13:19

Pobrało Wam kasę od razu?

Nie (płaciłem Apple Payem, bo jak już część osób wcześniej wskazała karta z mBanku nie chciała zadziałać - choć pod Apple Pay jest ta sama karta podpięta…).

Użytkownik Andaar edytował ten post 17 września 2021 - 13:19

MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#30 cesiu111

cesiu111
  • 741 postów
  • SkądRz

Napisano 17 września 2021 - 13:19

Póki co nic nie pobrało.



#31 basog

basog
  • 28 postów

Napisano 17 września 2021 - 13:24

Przez stronę nie szło się zalogować, ale przez apkę poszło punkt 14. Zapłaciłem Apple Pay, ale teraz zdziwienie - sklep leży, zamówienie raz się pojawia jak znika itd. Co ciekawe pokazało błąd płatności... ale nawet nie ma jak sprawdzić dlaczego.

 

Na kiedy macie dostawy?



#32 soczekpl

soczekpl
  • 3 273 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 września 2021 - 13:25

Udało się na piątek, ale przy większym zainteresowaniu nie byłoby szans. Max już jest na październik. Przez aplikację nie chciało przejść, przy płatności był komunikat, że sesja wygasła. Poszło przez przeglądarkę po 20 minutach prób.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#33 Hubson83

Hubson83

  • 903 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 września 2021 - 13:25

Już 2-3 tygodnie? Pffff... Oj Apple, Apple...


iPhone 15 Pro Max | iPhone 12 | Apple Watch Ultra | MacBook Pro 16" | MacBook Pro 14"


#34 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 17 września 2021 - 13:28

Wszystkie Pro zwykłe dalej dostępne na premierę. Szału ni ma z liczbą zamówień :P

Użytkownik Regiss edytował ten post 17 września 2021 - 13:29

  • Andaar lubi to

iPhone 15 Pro


#35 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 17 września 2021 - 13:35

I co zamówiłeś pro czy maxa?

Pro maxa. Godzina zamówienia 14:01. Data dostawy 24 września. Jak dziesieć minut później sprawdzałem, to wciąż ta sama data wyskakiwala przy sierra blue i 256 gb. Ale także pozostałych modelach. Tylko przy 1T było, że dostawa 30.09-05.10.

Chy mniej dali maxów, bo wszystkie już mają dostawę na październik.

Wszystko padło. Eh...


U mnie apka cały czas działa bez zarzutu.

Pobrało Wam kasę od razu?


Nic nie pobrało.

Użytkownik sheepysheep edytował ten post 17 września 2021 - 13:33


#36 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 17 września 2021 - 13:36

Właśnie pobrali pieniądze.

MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#37 soczekpl

soczekpl
  • 3 273 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 września 2021 - 13:37

U mnie apka cały czas działa bez zarzutu.

 

Teraz działa, ale między 14:05 a 14:20 nie działało nic, na stronie wyskakiwało 502 Bad Gateway, a w aplikacji kręciło się kółko czy tam coś.

 

Mi też nic nie pobrało. Kurde, muszę chyba skontaktować się z Apple, dlaczego znowu miałem komunikat o wygaszonej sesji przy płatności przez apkę.


Użytkownik soczekpl edytował ten post 17 września 2021 - 13:37

Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#38 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 17 września 2021 - 13:37

Teraz działa, ale między 14:05 a 14:20 nie działało nic, na stronie wyskakiwało 502 Bad Gateway, a w aplikacji kręciło się kółko czy tam coś.

Mi też nic nie pobrało. Kurde, muszę chyba skontaktować się z Apple, dlaczego znowu miałem komunikat o wygaszonej sesji przy płatności przez apkę.


Zapewne 3D secure.

Edit:
Maxa brałeś, czy zwykłego Pro?

Użytkownik Andaar edytował ten post 17 września 2021 - 13:38

MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#39 przemlawi

przemlawi
  • 39 postów

Napisano 17 września 2021 - 13:39

Szkło jak krew z nosa, ale na ostatnim etapie wyskoczył nieoczekiwany błąd płatności przez stronę. A Max najpierw mi wyskakiwał 24-27 września, a potem nawet do połowy października. Nie wiem czy próbować z płatnością raz jeszcze, czy dać siana. Kicha serwery.

#40 soczekpl

soczekpl
  • 3 273 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 września 2021 - 13:39

Zapewne 3D secure.

Edit:
Maxa brałeś, czy zwykłego Pro?

 

No 3D Secure, ale we wtorek zamawiałem etui i przeszło przez apkę, pisałem o tym w tym wątku. Rok temu też to miałem. Próbowałem Visą i Mastercard i to samo.

 

Ja wziąłem zwykłego Pro. Max mnie kusi co roku, ale mam jak najgorsze wspomnienia z iPhonami z serii Plus ;)


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#41 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 17 września 2021 - 13:40

Teraz działa, ale między 14:05 a 14:20 nie działało nic, na stronie wyskakiwało 502 Bad Gateway, a w aplikacji kręciło się kółko czy tam coś.


No właśnie, ale u mnie chodziło, bo jeszcze 10 minut poźniej wrzuciłem ładowarkę. I sprawdzałem, jakie polazuje terminy. Notabene za ładowarkę kasa zeszła od razu.

#42 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 17 września 2021 - 13:43

No 3D Secure, ale we wtorek zamawiałem etui i przeszło przez apkę, pisałem o tym w tym wątku. Rok temu też to miałem. Próbowałem Visą i Mastercard i to samo.
 
Ja wziąłem zwykłego Pro. Max mnie kusi co roku, ale mam jak najgorsze wspomnienia z iPhonami z serii Plus ;)


A ok, zrozumiałem, że też wtedy miałeś problem ;)

Szkło jak krew z nosa, ale na ostatnim etapie wyskoczył nieoczekiwany błąd płatności przez stronę. A Max najpierw mi wyskakiwał 24-27 września, a potem nawet do połowy października. Nie wiem czy próbować z płatnością raz jeszcze, czy dać siana. Kicha serwery.


I tak pewnie na tę okoliczność są lepsze :P


Tak poza tematem faktycznie coś ten Mini jest mało chodliwym towarem.

MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#43 Hubson83

Hubson83

  • 903 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 września 2021 - 13:48

Nie da się nic kupić na tym zasranym AOS, to jest tragedia jakaś...


iPhone 15 Pro Max | iPhone 12 | Apple Watch Ultra | MacBook Pro 16" | MacBook Pro 14"


#44 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 17 września 2021 - 13:50


Tak poza tematem faktycznie coś ten Mini jest mało chodliwym towarem.


Zależy ile sztuk wrzucili. Bo jakoś ciężko mi uwierzyć, że pro maxy tak rozchwytywane…

Użytkownik sheepysheep edytował ten post 17 września 2021 - 13:50


#45 soczekpl

soczekpl
  • 3 273 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 września 2021 - 13:51

A ok, zrozumiałem, że też wtedy miałeś problem ;)

 

Sorry, chyba źle napisałem. Rok temu normalnie zamówiłem 12 Pro przez aplikację o 14:03, ale wtedy chyba nie było wymogu 3D Secure, w każdym razie płatność przeszła. W kwietniu już przez aplikację nie mogłem zamówić Airtaga, bo był komunikat o sesji, która wygasła. Natomiast we wtorek udało się zamówić etui przez aplikację. Dziś niestety, mimo wielokrotnych prób dwoma kartami, nie przeszło, więc zamówiłem przez stronę, po 15 minutach stresu :P

 

Za rok, przy premierze 14, która pewnie będzie większym updatem niż w tym roku, szykuje się masakra.


Użytkownik soczekpl edytował ten post 17 września 2021 - 13:53

Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#46 przemlawi

przemlawi
  • 39 postów

Napisano 17 września 2021 - 13:54

Druga próba przez stronę ponownie płatność kartą i to samo wystąpił błąd. Chyba trzeba będzie poczekać do wieczora, może ogarną. Ostatni raz tak się gorączkuje z zakupem :P

#47 wiesiek3d

wiesiek3d
  • 404 postów

Napisano 17 września 2021 - 13:56

Przez błędy 3d SECURE dostawę mam dopiero między 5-12 październikiem. 13 Pro Max Sierra 128 GB. A jak tam u was ?


IP 14 Pro Max/ AW Ultra 

MB Pro 14/ IMAC 24/ IPAD PRO M1


#48 przemlawi

przemlawi
  • 39 postów

Napisano 17 września 2021 - 13:59

Przez błędy 3d SECURE dostawę mam dopiero między 5-12 październikiem. 13 Pro Max Sierra 128 GB. A jak tam u was ?

A działa już, bo mam otwarte wszystko i nie wiem czy mam znów próbować?

#49 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 17 września 2021 - 14:00

A działa już, bo mam otwarte wszystko i nie wiem czy mam znów próbować?

Dostałeś maila, że przyjęli zamówienie?
Powinieneś też mieć podgląd zamówienia w aplikacji Apple Store.

Sorry, chyba źle napisałem. Rok temu normalnie zamówiłem 12 Pro przez aplikację o 14:03, ale wtedy chyba nie było wymogu 3D Secure, w każdym razie płatność przeszła. W kwietniu już przez aplikację nie mogłem zamówić Airtaga, bo był komunikat o sesji, która wygasła. Natomiast we wtorek udało się zamówić etui przez aplikację. Dziś niestety, mimo wielokrotnych prób dwoma kartami, nie przeszło, więc zamówiłem przez stronę, po 15 minutach stresu :P

Za rok, przy premierze 14, która pewnie będzie większym updatem niż w tym roku, szykuje się masakra.

Jeśli masz możliwość to polecam podpięcie karty pod Apple Pay. W aplikacji przeszło bez problemu.

Użytkownik Andaar edytował ten post 17 września 2021 - 14:03

MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#50 cesiu111

cesiu111
  • 741 postów
  • SkądRz

Napisano 17 września 2021 - 14:01

U mnie pokazuje 24.09.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych