Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 11 - nie działająca górny pasek ekranu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 dodo1337

dodo1337
  • 2 postów

Napisano 30 sierpnia 2021 - 02:21

Cześć, piszę do Was z nietypowym problemem, otóż od 2 - 3 miesięcy borykam się z niedziałającym górnym "paskiem" ekranu, czyli tą częścią, która pozwala na wysuwanie dodatkowego menu, wyszukiwanie aplikacji, korzystanie z paska wyszukiwania w przeglądarce.


Uznałem, że problem jest z samym ekranem ale okazało sie, że jednak nie, bo zaktualizowałem telefon do najnowszej wersji iOS i przez pierwsze kilka godzin było wszystko w porządku, dopiero po tych wcześniej wspomnianych kilku godzinach ta "górna część" przestała reagować.
 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 919 postów
  • Płeć:

Napisano 30 sierpnia 2021 - 10:49

Jeśli wgranie na nowo systemu nie pomoże, to prawdopodobnie jest to uszkodzenie mechaniczne i wymagana jest wizyta w serwisie. Aby wgrać system należy:

– wykonać backup (najlepiej iCloud i szyfrowany w iTunes/Finderze);

– wybrać opcję „Odtwórz” w iTunes/Finderze;

– poczekać aż wszystko się zrobi;

– sprawdzić występowanie problemu (bez wgrywania backupu). 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 31 sierpnia 2021 - 06:09

Jest to typowa usterka w iPhone 11. Konieczna jest wymiana ekranu. Część egzemplarzy jest objęta programem naprawczym, na poniższej stronie sprawdź czy Twój się kwalifikuje, a jeśli tak to w serwisie autoryzowanym wymienisz ekran za darmo.

https://support.appl...acement-program


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#4 dodo1337

dodo1337
  • 2 postów

Napisano 31 sierpnia 2021 - 13:53

Jest to typowa usterka w iPhone 11. Konieczna jest wymiana ekranu. Część egzemplarzy jest objęta programem naprawczym, na poniższej stronie sprawdź czy Twój się kwalifikuje, a jeśli tak to w serwisie autoryzowanym wymienisz ekran za darmo.

https://support.apple.com/pl-pl/iphone-11-display-module-replacement-program

No niestety nie kwalifikuje się.

 

 

Jeśli wgranie na nowo systemu nie pomoże, to prawdopodobnie jest to uszkodzenie mechaniczne i wymagana jest wizyta w serwisie. Aby wgrać system należy:

– wykonać backup (najlepiej iCloud i szyfrowany w iTunes/Finderze);

– wybrać opcję „Odtwórz” w iTunes/Finderze;

– poczekać aż wszystko się zrobi;

– sprawdzić występowanie problemu (bez wgrywania backupu). 

Wyzerowałem wczoraj telefon, odpaliłem go dzisiaj na spokojnie i menu górne wysunęło się może z 2 razy :/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych