Cześć, piszę do Was z nietypowym problemem, otóż od 2 - 3 miesięcy borykam się z niedziałającym górnym "paskiem" ekranu, czyli tą częścią, która pozwala na wysuwanie dodatkowego menu, wyszukiwanie aplikacji, korzystanie z paska wyszukiwania w przeglądarce.
Uznałem, że problem jest z samym ekranem ale okazało sie, że jednak nie, bo zaktualizowałem telefon do najnowszej wersji iOS i przez pierwsze kilka godzin było wszystko w porządku, dopiero po tych wcześniej wspomnianych kilku godzinach ta "górna część" przestała reagować.

iPhone 11 - nie działająca górny pasek ekranu
#1
Napisano 30 sierpnia 2021 - 02:21
#2
Napisano 30 sierpnia 2021 - 10:49
Jeśli wgranie na nowo systemu nie pomoże, to prawdopodobnie jest to uszkodzenie mechaniczne i wymagana jest wizyta w serwisie. Aby wgrać system należy:
– wykonać backup (najlepiej iCloud i szyfrowany w iTunes/Finderze);
– wybrać opcję „Odtwórz” w iTunes/Finderze;
– poczekać aż wszystko się zrobi;
– sprawdzić występowanie problemu (bez wgrywania backupu).
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 31 sierpnia 2021 - 06:09
Jest to typowa usterka w iPhone 11. Konieczna jest wymiana ekranu. Część egzemplarzy jest objęta programem naprawczym, na poniższej stronie sprawdź czy Twój się kwalifikuje, a jeśli tak to w serwisie autoryzowanym wymienisz ekran za darmo.
https://support.appl...acement-program
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#4
Napisano 31 sierpnia 2021 - 13:53
Jest to typowa usterka w iPhone 11. Konieczna jest wymiana ekranu. Część egzemplarzy jest objęta programem naprawczym, na poniższej stronie sprawdź czy Twój się kwalifikuje, a jeśli tak to w serwisie autoryzowanym wymienisz ekran za darmo.
https://support.apple.com/pl-pl/iphone-11-display-module-replacement-program
No niestety nie kwalifikuje się.
Jeśli wgranie na nowo systemu nie pomoże, to prawdopodobnie jest to uszkodzenie mechaniczne i wymagana jest wizyta w serwisie. Aby wgrać system należy:
– wykonać backup (najlepiej iCloud i szyfrowany w iTunes/Finderze);
– wybrać opcję „Odtwórz” w iTunes/Finderze;
– poczekać aż wszystko się zrobi;
– sprawdzić występowanie problemu (bez wgrywania backupu).
Wyzerowałem wczoraj telefon, odpaliłem go dzisiaj na spokojnie i menu górne wysunęło się może z 2 razy :/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych