Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Usunięte ID - błąd logowania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monika Kapinos-Szymoniuk

Monika Kapinos-Szymoniuk
  • 3 postów

Napisano 29 lipca 2021 - 08:00

Hej,

nie wiem czy ktoś się już z tym zmagał, ale nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania. 2 lata temu zmieniłam telefon, usunęłam wszystko razem z ID z starego iphona 6. Odpaliłam go niedawno i okazało się, że na telefonie nadal istnieje mój ID i nie można nic zrobić, bo w teorii został usunięty. Telefon nie reaguje, bo po wpisaniu hasła dostaje komunikat " Konto nie istnieje". 

Jak mam zresetować telefon do ustawień fabrycznych? Jakieś rady? 



#2 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 29 lipca 2021 - 09:23

Telefon na infolinię i opisanie problemu. Potrzebny będzie dowód zakupu tego telefonu jeśli posiadasz. Wtedy bez problemu go zdalnie odblokują.

iPhone 15 Pro


#3 Monika Kapinos-Szymoniuk

Monika Kapinos-Szymoniuk
  • 3 postów

Napisano 29 lipca 2021 - 11:23

Problem, że mój dowód zakupu został 2500 km ode mnie. Jak wybiorę się do jakiegoś punktu serwisowego to ogarną to, czy też będą chcieli dowód zakupu? Mój ID to wiadomo mail, który nadal posiadam i używam. 



#4 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 29 lipca 2021 - 11:28

Najlepiej zadzwoń na infolinię. Tam wszystko sprawdzą i wyjaśnią, to naprawdę najprostsze rozwiązanie. Ciężko gdybać.

iPhone 15 Pro


#5 Monika Kapinos-Szymoniuk

Monika Kapinos-Szymoniuk
  • 3 postów

Napisano 29 lipca 2021 - 11:38

Kontaktowałam się już z infolinią za pomocą czatu, niestety niewiele pomogło. Mam nadzieję, że rozmowa pójdzie lepiej. Chciałam jeszcze dodać, że ID nie jest zablokowane, po prostu nie istnieje.

Dzięki i pozdrawiam 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych