Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 12 wydaje dziwne dźwięki oraz coś w środku lata


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pawccioo

Pawccioo
  • 2 postów

Napisano 02 kwietnia 2021 - 04:36

Witam. Zacznijmy od tego, że jestem totalnie zielony w iPhonach. Ostatnio skusiłem się na zakup jednego z flagowych modeli (iPhone 12). Sam smartfon działa jak powinien, natomiast po paru dniach od zakupu zauważyłem dziwne dwie rzeczy. Jedną z nich jest: gdy potrząsnę mocniej iPhonem to mam wrażenie, jakby coś w środku latało. W sumie nie jest to wrażenie, albowiem jestem tego w stu procentach pewny. Dźwięk stukania dochodzi z górnych okolic. Druga sprawa to: przykładając ucho do plecków iPhona jestem w stanie usłyszeć, jak coś w środku pracuje. Po prostu wydaje dźwięki, podobne do dysku twardego komputera, ale ciche. Proporcjonalnie do obciążenia telefonu rośnie głośność i randomowość tych dźwiękow.

Siedzę od paru dni po prostu przerażony i nie wiem, czy mam reklamować tego iPhona czy to normalne. Bardzo Was proszę o pomoc w tych dwóch problemach i wyjaśnienie. Pozdrawiam!

#2 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 02 kwietnia 2021 - 19:14

Lata soczewka od aparatu, która jest mechanicznie stabilizowana, to jest normalne. Co do dźwięków był kiedyś chyba taki wątek przy poprzednich generacjach poszukaj na forum.

 

Edit znalazłem

https://myapple.pl/f...pro-syczenie/ 


Użytkownik Regiss edytował ten post 02 kwietnia 2021 - 19:15

iPhone 15 Pro


#3 Pawccioo

Pawccioo
  • 2 postów

Napisano 02 kwietnia 2021 - 20:30

Lata soczewka od aparatu, która jest mechanicznie stabilizowana, to jest normalne. Co do dźwięków był kiedyś chyba taki wątek przy poprzednich generacjach poszukaj na forum.

 

Edit znalazłem

https://myapple.pl/forums/topic/346578-iphone-12-pro-syczenie/