Cześć.
Jakiś czas temu mój iPad spadł i zbiła się szyba. Zaniosłem do najbliższego „lokalnego” serwisu i wycenili wymianę szyby na 230 zł.
Zostawiłem sprzęt do naprawy i po tygodniu oddali z nową szybą, ale...
Przycisk Home zdecydowanie nie miał się dobrze. Był zapadnięty i działał „topornie”. Czasem miało się wrażenie, ze wciskasz za słabo żeby zareagował. iPada używałem codziennie od lat, więc łatwo było mi zauważyć ogromna różnicę w działaniu.
Złożyłem reklamację. Przycisk albo został źle zamontowany, albo uszkodzony, albo wymieniony na nieoryginalny. Po tygodniu oddali mi sprzęt mówiąc, że nie da się ponownie „przykleić przycisku” tak wysoko jak był wcześniej i to normalne ze jest zapadnięty, więc muszę się z tym pogodzić.
Napiszcie mi proszę - czy zostałem oszukany?