Mam pakiet Office 365 na 5 stanowisk. Jednym z komputerów, na których potrzebuję tego pakietu, jest nieco starszy MacBook, którego używam kiedy pracuję poza domem (w domu pracuję na Mini).
Ostatnio miałem z tym MacBookiem problemy i musiałem zrobić reinstalację systemu. Po reinstalacji chciałem ponownie zainstalować pakiet Office w ramach mojego konta Office 365 - wszedłem na swoje konto MS, ściągnąłem Office - ale okazało się, że nie mogę go zainstalować: podczas próby instalacji wyświetla się komunikat "To oprogramowanie wymaga systemu macOS 10.14 lub nowszego.
Niestety to dość stary MacBook (late 2010) i najnowszy system, jaki można na nim zainstalować, to 10.13 (High Sierra). Wcześniej pakiet Office (w ramach tej samej usługi 365) na nim działał - choć zapewne nie w najnowszej wersji. Teraz, kiedy chcę zainstalować go na nowo, nie mogę, bo tymczasem Office uaktualnił się do wersji, która na systemie 10.13 nie chce już działać.
Czy ktoś z Was miał może podobny problem i ma pomysł, jak go rozwiązać? Czy istnieje _jakakolwiek_ możliwość ściągnięcia skądś w ramach Office 365 nieco starszej wersji pakietu, która współpracowałaby z systemem Mac OS 10.13?
A jeśli nie - gdzie mogę sprawdzić, jaka jest najnowsze wersja Office, która jeszcze współpracuje z 10.13?
Będę wdzięczny za pomoc…