Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Czy może posiada ipada o "trefnym" przypisanym mi numerze?
1. oddaję do serwisu Ipada - na gwarancji
2. serwis stwierdza iz "Numer seryjny na urządzeniu to DMPD12S7LM95 natomiast numer wykrywany przez system serwisowy to DMPCRCMPLM95" i odmawia naprawy gwarancyjnej
3. Na pomocy technicznej Apple radzą zabrać iPada i iść do sprzedawcy.... ale
- w systemie DMPD12S7LM95
- w Itunes DMPD12S7LM95
- Na urządzeniu DMPD12S7LM95
- na pudełku DMPD12S7LM95
- w icloud DMPD12S7LM95
dni mijają - support appla dzwoni i obiecuje "zająć się sprawą" a potem serwis (Idream w Białymstoku) odmawia naprawy (już dwukrotnie).
Ciekawe co?
(oczywiście mam dowód zakupu, pudełko, i wszelkie inne dane wskazujące że mam ipada o nr DMPD12S7LM95)