Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wymiana pogwarancyjna iphone a okres gwarancji na nowe urządzenie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 grregg

grregg
  • 4 postów

Napisano 28 stycznia 2021 - 12:47

Mam taki problem.

Miałem ubezpieczony telefon iphone xs max w ochronie wyświetlacza play.Telefon miał równo dwa lata jak oddawałem go do serwisu czyli po gwarancji producenta. Najpierw uszkodziłem frontową szybę, a później telefon wpadł mi do wody i całkowicie przestał działać. W ramach ubezpieczenia oddałem do naprawy. Autoryzowany serwis uznał "uszkodzenia" i wymienił mi telefon na chyba nowy. W protokole mam napisane "wymiana całego urządzenia", ale dostałem stare pudełko z nową naklejką numeru seryjnego. Ogólnie obudowa bez żadnych rysek, zapakowany w folię, a bateria nowa. Jak sprawdzałem czy telefon jest na gwarancji to jest napisane, że nie. Tylko się cieszyć bo oddałem stary dostałem nowy z nową baterią. 

 

Tylko, że po kilku godzinach używania pojawiła się pewna usterka - telefon czasami tszesczy (głośnik) i to bardzo głośno przy dotykaniu wyświetlacza i przy połączeniach przychodzących. Za reklamowałem urządzenie u ubezpieczyciela, bo nawet jak nie mam gwarancji to przysługuje mi 14 albo 30dni na reklamację. 

Ubezpieczyciel ponownie bardzo sprawnie zadziałał i tak jak ostatnio po kilku dniach od wysyłki telefon wrócił "naprawiony". Cały proces od telefonicznego zgłoszenia do zwrotu telefonu to max dwa tygodnie.  W protokole napisano - wymiana wyświetlacza. 

 

Po ponownym odtworzeniu i przeniesniu danych i może z godzinie używania znowu identyczny problem... Znowu zgłoszenie, ubezpieczyciel ponownie podsyła kuriera po sprzęt. Serwis uznaje reklamację, ponowna naprawa i zwrot do mnie. Ponownie odtworzenie ustawień i przeniesienie danych i... o k... znowu to samo. Dodam, że tym razem wymieniono głośnik...

 

Oczywiście mogę ponownie reklamować i ubezpieczyciel przyśle kuriera, który zawiezie sprzęt do serwisu. Tylko to będzie już 4 wizyta i brak możliwości używania telefonu przez prawie 2 miesiące. Wątpię, że tym razem im się uda. Najchętniej oddałbym telefon do innego serwisu apple, ale telefon nie jest na gwarancji pomimo, że jest nowy. Ubezpieczyciel ma podpisaną umowę z danym serwisem i tylko do niego odsyła.

 

Może ktoś zna dobrze politykę apple i serwisów apple. Czy w mojej obecnej sytuacji mogę coś zrobić aby zmienić serwis, albo wymusić na obecnym wymianę telefonu na inny?

 

 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 502 postów
  • Płeć:

Napisano 28 stycznia 2021 - 14:25

Przeniosłem w bardziej stosowne miejsce. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 28 stycznia 2021 - 15:02

A może nie przywracaj urządzenia i sprawdź czy na czystym sofcie jest dokładnie to samo?

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#4 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 29 stycznia 2021 - 07:13

W przypadku wymiany odpłatnej, pogwarancyjnej, Apple udziela na wymienione urządzenie 90 dni gwarancji lub jeśli urządzenie miało jeszcze swoją pierwotną gwarancję dłuższą to jest ona kontynuowana. W tym przypadku skoro telefon miał dwa lata czyli nie miał już swojej gwarancji to na to nowe wymienione urządzenie masz 90 dni gwarancji. Generalnie można taki telefon oddać do każdego serwisu autoryzowanego i na podstawie historii napraw uzyskać pomoc.

Napisz dokładniej co to za model, co dokładnie dzieje się z tym głośnikiem, czy problem występuje tylko po przywróceniu danych czy nawet kiedy żadnych danych w telefonie nie ma i, co najważniejsze, czy zdjęte są z niego wszystkie folie zabezpieczające.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych