Mam taki problem.
Miałem ubezpieczony telefon iphone xs max w ochronie wyświetlacza play.Telefon miał równo dwa lata jak oddawałem go do serwisu czyli po gwarancji producenta. Najpierw uszkodziłem frontową szybę, a później telefon wpadł mi do wody i całkowicie przestał działać. W ramach ubezpieczenia oddałem do naprawy. Autoryzowany serwis uznał "uszkodzenia" i wymienił mi telefon na chyba nowy. W protokole mam napisane "wymiana całego urządzenia", ale dostałem stare pudełko z nową naklejką numeru seryjnego. Ogólnie obudowa bez żadnych rysek, zapakowany w folię, a bateria nowa. Jak sprawdzałem czy telefon jest na gwarancji to jest napisane, że nie. Tylko się cieszyć bo oddałem stary dostałem nowy z nową baterią.
Tylko, że po kilku godzinach używania pojawiła się pewna usterka - telefon czasami tszesczy (głośnik) i to bardzo głośno przy dotykaniu wyświetlacza i przy połączeniach przychodzących. Za reklamowałem urządzenie u ubezpieczyciela, bo nawet jak nie mam gwarancji to przysługuje mi 14 albo 30dni na reklamację.
Ubezpieczyciel ponownie bardzo sprawnie zadziałał i tak jak ostatnio po kilku dniach od wysyłki telefon wrócił "naprawiony". Cały proces od telefonicznego zgłoszenia do zwrotu telefonu to max dwa tygodnie. W protokole napisano - wymiana wyświetlacza.
Po ponownym odtworzeniu i przeniesniu danych i może z godzinie używania znowu identyczny problem... Znowu zgłoszenie, ubezpieczyciel ponownie podsyła kuriera po sprzęt. Serwis uznaje reklamację, ponowna naprawa i zwrot do mnie. Ponownie odtworzenie ustawień i przeniesienie danych i... o k... znowu to samo. Dodam, że tym razem wymieniono głośnik...
Oczywiście mogę ponownie reklamować i ubezpieczyciel przyśle kuriera, który zawiezie sprzęt do serwisu. Tylko to będzie już 4 wizyta i brak możliwości używania telefonu przez prawie 2 miesiące. Wątpię, że tym razem im się uda. Najchętniej oddałbym telefon do innego serwisu apple, ale telefon nie jest na gwarancji pomimo, że jest nowy. Ubezpieczyciel ma podpisaną umowę z danym serwisem i tylko do niego odsyła.
Może ktoś zna dobrze politykę apple i serwisów apple. Czy w mojej obecnej sytuacji mogę coś zrobić aby zmienić serwis, albo wymusić na obecnym wymianę telefonu na inny?